{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til mc-kørekort
  • #1   15. aug 2006 Jamen det er da godt du har hørt det? smiley

....

Ja det er der noget med, hør din kørelærer hvordan det er, tror 2år er for længe, men ring og hør!

• #2   15. aug 2006 snakkede med DKU (dansk køreskole unions) formand.. han sagde at man ku spare nogle timer idet at man mener du har en hurtigere indlæringsevne da stoffet til en forveksling ligner hinanden..

MEEN..
    så ringede jeg jo rundt til de forskillige køreskoler i omegnen.. og ingen ville give mig rabat.. de sagde alle at der ikk var noget om det DKU's formand havde fortalt mig.. selvom om jeg ku referere til hvilken paragraf og stykke det stod i..
    jeg ku ingen rabat få.. men det jo forsøget værd.. prøv at ring og hør..

• #3   15. aug 2006 Det er rigtig nok at du ikke behøver at få så meget teori hvis det er inden for 2 år. Men om kørelæren giver rabat, er ikke sikkert. Så det er noget du må høre ham efter.
    Ved feks at dem her i området ikke giver rabat.

- Jan

• #4   15. aug 2006 Okay. Jeg bor i Århus.. Ville bare være rart hvis jeg kunne spare lidt penge smiley

Hvordan er det med betaling skal kørelæren have pengene med det samme eller kan man vente med at betale?

• #5   15. aug 2006 det forskelligt fra køreskole til køresskole..

• #6   15. aug 2006 Har næsten lige taget
    du sparer 2000 på det så det er med at komme igang

• #8   16. aug 2006 Hejsa. Mette (odense) ,har helt ret,hvis man har erhvervet sit B kort indenfor de sidste 2år kan man reducere i antal teori samt køretimer ,jeg mener det er 4teori og man kan nøjes med 8 køretimer imod normalt 13.. MvhPeterS

• #9   16. aug 2006 jeg er enig med Peter S og jeg har lige selv taget begge kort for et år siden

Kommentér på:
Spørgsmål til mc-kørekort

Annonce