542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

AGV T2 Reach AGV T2 Reach

Har kigget ny hjelm, og kan se at de mange steder har gode tilbud på denne AGV hjelm, som desuden har fået topkarakter i sikkerhed.
Dog skifter jeg primært pga enormt meget vindstøj i min Shark Inmate hjelm, og kan læse mig til på nettet at denne AGV også lider lidt af det.
Nogle der har erfarring med netop denne hjelm ?
Eller evt andre bud på en fed hjelm, til rimelige penge.

http://www.ebay.com/itm/AGV-T-2-Warrior-Motorcycle-Helmet-/351102255188?pt=Apparel_Merchandise&var=&hash=item51bf534054&vxp=mtr

(Warrior og ikke Reach)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AGV T2 Reach
  • #1   30. nov 2014 Jeg kører selv men den hjelm :), mht. vindstøj synes jeg ikke det er galt.. jeg kører for det meste med headset i.. de gange jeg ikke har gjort det har det været forholdsvis okay, cruise ved 130km/t generer støjen mig ikke :). Den sidder godt og er yderst behagelig også på længere ture smiley

• #2   30. nov 2014 Hvilke type hovedform har du?
    Jeg syntes de er fede og ret billige, er bare blevet træt af ualmindeligt meget vindstøj i min shark.

• #3   30. nov 2014 du bør køre med ørepropper anyways! da den vindstøj ødelægger din hørelse, uanset om det er nogle ved hertz der er træls eller ej.

• #4   30. nov 2014 har selv en Agv GP Tech som minder lidt om designet og den er jeg herre glad for!

• #5   30. nov 2014 Tak for svarene.
    Lige et spørgsmål til.
    Min shark er for stor, men efter deres størrelsesguide skulle den passe.
    Målene/størrelse er nøjagtigt de samme på AGV. Bestiller man den et nummer mindre? Eller satser på at hjelmen alligevel ikke har samme udformning?

• #6   30. nov 2014 hvilken hovedform jeg har tør jeg ikke rigtig sætte ord på :P, men mht størrelse der tog jeg blot et målebånd.. også tog jeg udgangspunkt i den størrelses guide Agv har til deres hjelme og ud fra det jeg kom frem til, gik jeg 1-3 cm op iforhold til hvad jeg målte, eftersom jeg havde læst mig til på et tysk forum at deres hjelme er lidt tight smiley

• #7   30. nov 2014 Hvis de skulle være små i pasform må jeg hellere holde mig til hvad de skriver, da jeg godt vil ha at den sidder rigtigt tæt. Sv er byttet ud med R6, og ved høj fart må den godt sidde ordentligt til.

Kommentér på:
AGV T2 Reach

Annonce