{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.730 visninger | Oprettet:

Lille økonomisk pendler mc. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Til marts flytter vi i hus, og jeg får tættere på arbejde, og vi sælger så bil nr. 2. Jeg får 15 km til arbejdet.

Jeg havde så tænkt at købe en 45 scooter, men har jo mc kort, og kan lige så godt udnytte det. Har ingen mc for tiden ellers.

Jeg vil gerne have en god, billig og driftssikker mc, hvor reservedele er nemme at få fat i. I vinter måneder tager jeg nok bussen, men resten af året vil jeg ikke være anvist til offentlig transport.

Har kigget på Honda CBF 250, Honda CBF 125, Yamaha YBR 125, Suzuki TU 250.

Kan i fortælle mig om jeres erfaringer med disse mc'er, eller evt. foreslå andre?

Mit budget er 15.000 - 20.000.... men så billigt som muligt, da vi har et barn på vej, og det koster jo også, samt at jeg ikke vil tage penge fra den Suzuki M800 Intruder jeg sparer sammen til smiley

Håber i har lidt guldkorn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille økonomisk pendler mc.
  • #1   22. nov 2014 Jeg havde en Dt175'er hele sidste vinter. Har ikke 15 km på arbejde, men brugte den hver dag. Rigtig pålidelig og billig i stumper. Gammel teknik. De kan handles for snak og ingen ting. smiley

  • #2   22. nov 2014 20.000 det kan du jo p.t. få en helt ny D-tracker for smiley

    http://www.dba.dk/kawasaki-d-tracker-125-125/id-79887835/


  • #3   22. nov 2014 Honda ANF125 Inniva er IMo den perfekte pendlermaskine

  • #4   22. nov 2014 Hvorfor ikke en gs 500... De fås nemt inden for dit budget..

  • #5   22. nov 2014 Har kørt på min CBF 125 nu i snart 1½ år. Har startet hver eneste morgen og har aldrig slået fejl. De er kendte for at ruste meget let, så man skal være obs på det og sætte tid af til at give den en ordenlig tur med WD40'en. Til gengæld kører den ml. 41-46 km/l reelt, hvilket er super. Den 13 liter 'store' tank kan rumme lige godt 550-600 km på en god tur. Reservedele er der masser af i England, da de har ualmindeligt mange af dem derovre.

  • #6   22. nov 2014 Da jeg for et par år siden skulle bruge en pendler cykel blev det en gs500 og den gjorde det skulle godt i al slags vejr.. så mit valg ville falde på sådan en igen... jeg gav 17000 for 2 år siden for den... bare til info

  • #7   22. nov 2014 15-20k så er hylden jo både bred og høj. Har lige skaffet mig en kineser til MEGET mindre end det og den klarer sgu opgaven fint. Har lidt kortere end dig og må da indrømme at køreglæden er mindre, men lortebillig at holde kørende.

  • #8   22. nov 2014 Honda Inova, er det ikke en forvokset scooter. ... vil gerne have noget der er lidt mc præget, når det nu skal være smiley

    Lyder godt med CBF 125, ærgerligt med rusten, da den kommer til at køre i al slags vejr. Men det kan måske forebygges?

    Den der CBF 250 synes jeg godt om, er der nogen der kender til den model, har ikke set den model herhjemme før?

    Og hvad siger folket til Yamaha YBR 125, har læst mig frem til at den skulle have bedre finish end CBF 125?

    GS 500.... godt bud, men som pendler maskine, er den så ikke dyrere i drift end en mindre ccm? Tænker på km/l, forsikring osv. Og man får også en noget ældre maskine til pengene.

    Tak for input allesammen smiley


  • #9   22. nov 2014 Jo, innova er lidt scooter agtig. Har benskjold, men manuel gearskifte uden kobling. Og så kører den +40km/L.
    CBF250 blev ikke en succes herhjemme, grundet en høj pris, så udvalget er ikke stort.
    YBR125 er bygget i Kina, og finishen er på samme niveau som den Thailandsk bygget cbf125.

    Og ja, du får mere motor med en brugt GS500, men også dårligere økonomi. Når man køber brugt kan man aldrig med sikkerhed vide, hvad det koster i drift fremover. Og det selvom GS500 er nogenlunde stabil, så handler det jo også om hvordan den er behandlet af tidligere ejere.


  • #10   22. nov 2014 Gode input Jesper, tak smiley

  • #11   22. nov 2014 Har selv en YBR-125 til pendler, den har kørt 17.000 uden at slå en forkert prut mekanisk, har brugt den til vinterkørsel så der er kommet noget rust.
    - Fordelen jeg ser med en honda anf125 inniva er at, du slipper for at smøre kæden og udskifte kædekit, samt at du ikke får våde ben så nemt når det regner :-).


  • rene J
    rene J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #12   22. nov 2014 der er da også den wave tror jeg den hedder den ligner stort set den anf den er vist bare på 110ccm vist med ca 1hk mindre men med alufælge istedetfor eger fælge hvilket jeg synes er et plus


  • #13   22. nov 2014 Ved godt at de der scooter mc'er er vildt praktiske, økonomiske og, ifølge min mc pusher, også ville været bedste.... han pegede selv på en Innova... smiley
    Meeeeen, her spiller mc elskeren så ind, vil jo gerne have noget praktisk, men gerne noget der giver mig følelsen af at køre på en "rigtig" mc smiley
    Jeg får nok ikke den store Intruder foreløbig, da vi har købt hus og venter vores første barn.... så en lille mc, kunne måske også holde de værste abstinenser i skak smiley


  • #14   22. nov 2014 Så tag da 500gs eller noget lignende. Den er måske ikke den mest økonomiske når det kommer til km/l, men den er stadig mere økonomisk end de fleste biler og du skal jo ikke køre land og rige rundt på den. Så har den også nok med kræfter til at føles som en ægte MC, og ikke en forvokset knallert. Desuden er den nem at have med at gøre og der er rigtig meget info at finde om dem så enhver idiot kan lære at holde den kørende uden dyre mekaniker regninger.

  • #15   22. nov 2014 Og alt efter temperament, så kan man jo dårlig overhale, på de små prutmaskiner! Ret træls at ligge bag mormor, eller en lastbil og ikke kan komme forbi, fordi man kører med minus kubik. Jeg stemmer også for en "rigtig" mc. En slider, som den jeg selv kører på, kunne også købes i super god stand, til de penge du har og den går 20 km/l, på landevejen, OG den kan bruges til mere, end "bare" gaaaaaaab, frem og tilbage:-)

  • #16   22. nov 2014 .. Og jeg har en Yamaha XJ 600 fra 1992

  • #17   22. nov 2014 Ok, det er en kender over budgettet, men se lige her: http://www.dba.dk/yamaha-xj-6-600-s-n-600-ccm/id-1008090633/

  • #18   22. nov 2014 Så lige du har haft en ER-5 før. Til dit budget kan du sagtens finde en god en af dem. Og de kører rimelig langt på en liter benzin.

  • #19   22. nov 2014 DT175 ..

    Kørt 5-6000km i sommers og den har ikk slået en skid forkert .. Og den er billigere i drift som en 45er og tåler at blive smidt med (Hav håndtag og kobling/bremsegreb på lager)

    Også er jeg overbevist om at den stadig kommer frem selvom der kommer ½m sne og bussen ikke køre


  • #20   22. nov 2014 Var rigtig glad for min første mc, en ER-5.... gik bare ikke ud fra at den var i mit budget. ... det må jeg lige tjekke smiley

  • #21   22. nov 2014 Tror du vil blive glad for beskyttelsen til benene for vejr og vind på hondaen

  • #22   22. nov 2014 Martin .. Nu var det 15km han skulle køre .. Ikke 150 ...

  • #23   22. nov 2014 køb en er-5 de kan sagtens findes, husk prisen du ser kun er vejledende. er du god kan du presse 5000 ned på stedet.

  • #24   22. nov 2014 Har købt en ER-5 med 30.000km for 12.000. Den skulle bare have nye dæk, nyt batteri og ny chokkobling. Inkl syn står den mig i under 15.000kr og så er der stadig til en ny rustfri udstødning og andre småting.

  • #25   22. nov 2014 #22: 15km i regn og evt småslud kan godt føles som en længere tur end 150km i solskin.

  • #26   22. nov 2014 Ok, det var en god pris Jesper. Og var virkelig glad for min ER -5. Min var en årgang 2006 med rustfri udstødning. De priser der bliver nævnt her, det er vel ældre årgange så, ikke? Er der noget man skal holde øje med, tænker på den gamle slags udstødning, antal km osv.? Havde kun min en sæson, så kender ikke så meget til den.

    Tror i at man kan handle en forhandler ned i pris?


  • #27   22. nov 2014 #15 overhale? Ja det kan jeg kun gøre hvis de kører 60-70 og jeg har tilløb og jeg kører 150ccm mc scooter, så det giver jeg dig ret i smiley

  • #28   22. nov 2014 Jesper .. Med det klima vi har i DK er 15 nul problem medmindre man er en stueplante

    Jeg kørte igår nat fra Kolding til Vamdrup i alm bukser pilotjakke og tynde skindhandsker.. Var ikke koldt trods 1-2 minus grader


  • #29   22. nov 2014 Kim .. Overvej at lægge elastikken dobbelt så

    Min bette 70ccm kommer nu hurtig nok forbi en lastbil på landevejen

    Men OK med DTeren bliver jeg bagved smiley


  • #30   22. nov 2014 Hvis du vælger en scotter type skulle du købe en af dem man har over benene når man kører og sidder med benene inden under , de er ikke smarte at se på men gør en himmel til forskel når det er koldt eller regner

  • #31   22. nov 2014 Ja det er en 97'er vi købte. Det er jo primært det kosmetiske man ksla holde øje emd på dem, og så udstødningen der ruster på dem fra før faceliftet.

  • #32   23. nov 2014 #29 Den kan køre 85-95 km/t det er bare ikke i modvind eller lign, så det med at komme forbi en bil som man har ligget i slipvinden af. Det taber man lige pludselig lidt fart af og så hænger man der smiley

    Ulempen ved at overhale på en mc scooter er, at folk ikke kan se det er en mc før man er kommet forbi. Så folk tror det er en knallert og sætter sgu tit farten op, så man ikke kan gennemføre overhalingen..


  • #33   23. nov 2014 Kim .. Hvad har såen en egentlig af HK ?

    Min bette 70ccm holder uden problemer 90-100km og render vel 120kmt på toppen


  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #34   23. nov 2014 Du kan få en praktisk talt "ny" GS500 for 20k i dag (naked). Hvilken type 15 km skal du køre ? stor vej med fri bane eller småveje med masser af trafik ? Hvis det er små veje med masser af trafik så vil en scooter 125cc sagtens kunne bruges. Hvis det er større veje og du ind i mellem har fri bane (i det mindste til en overhaling), så skal du tage en større mc.

    Forhandler GS500 til prisen:
    http://www.123mc.dk/suzuki-gs-500/mcid-80735

    Kåbe GS500 som du skal presse lidt:
    http://www.123mc.dk/suzuki-gs-500-f-sport/mcid-90557



  • #35   23. nov 2014 http://www.dba.dk/kawasaki-er-5-500-ccm-50/id-94015618/

    Det er tæt på:-)


  • #36   23. nov 2014 Carsten - Det er landevej også med mulighed for overhaling.

    Tak for de gode bud, dejligt med input og noget at arbejde videre med smiley


  • #39   23. nov 2014 Har haft kigget på K-pipe, den er flot og økonomisk. ... men meget lille, og jeg er trods alt 1,87 smiley Den har 4 gear som alle er "nedad", og den har ingen koblingsgreb. Så ville en Generic worx 125 nok mere være sagen, men så tror jeg at man får mere mc ved f.eks en Yamaha YBR 125 smiley

  • #40   23. nov 2014 lille indspark... gs 500 er fyldt med fejl, bare se hvor tit der oprettes en tråd med "min gs vil ikke starte... min gs hakker... min gs slukker pludseligt" blah blah er-5 virker som en meget solid cykel

  • #41   23. nov 2014 Elias G: Vås. GS500 er ikke fyldt med fejl, men de fleste af dem har det til fælles, at de har været i mange forskellige hænder, og typisk hos nogle begyndere som intet aner om vigtigheden af korrekt vedligeholdelse.

  • #42   23. nov 2014 Præcis! Som taget ud af min mund!

  • #44   23. nov 2014 En ulempe ved Kymco K-Pipe er, at benzintanken kun er på 4 liter (!). Det er mindre en mange 45-scootere.

  • #45   23. nov 2014 Jeg havde en Kymco 160ccm scooter til låns da min husky var til service. Den var fin nok til landevejen mellem Roskilde og Helsinge.

  • #46   23. nov 2014 #33 4 takt.......Fra ny havde den 125ccm og svimlende 9hk smiley
    Nu har den 150ccm og 10-11 hk.. Uha uha..
    Jeg har planer om at lave lidt om på den så den kører bedre..


  • #47   23. nov 2014 Kim .. Ok så kan det bedre passe.. Min er jo så en ret pumpet 2t 15+ hk højere gearing og såen ... Bund ulovlig at køre på .. Men sjov smiley

  • Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #48   23. nov 2014 Havde valgt at gå efter en GW250 - Inazuma. Fåes, eller har kunne fåes fra ny af til 30K hele året. Mon ikke der skulle være et eksemplar til en 20'er tilsalg.

  • #49   23. nov 2014 #48 det er også et rigtig godt bud. En ven til en bekendt har købt sådan en, og han kan bare kun tale godt om den. God balance mellem pris/kraft/stabilitet i sådan en.

  • #50   23. nov 2014 Inazuma er rigtig fin, men alt for ny på markedet til at den passer til mit budget under 20.000. .... desværre. .. den ville ellers være sagen smiley Indtil videre er jeg kommet så langt at en ER -5 er yderst interessant, vil lige kigge på en YBR 125, da de er sindsygt billige. Derudover er den der CBF 250 spændende. ... men kender ikke til hvor pålidelig den er og hvor nemt man kan få fat i reservedele?

    Er umiddelbart ikke specielt tændt på en scooter, så skulle jeg ihvertfald have en "rigtig" mc ved siden af smiley

    Den der Kawasaki D tracker, er den ok?


  • #51   23. nov 2014 Ærgerligt at Baby ninja, og CBR250 ikke kan fåes til ca 20.000, har hørt at de skulle være gode pendlere.... selvom race looket ikke tiltaler mig overhovedet smiley

    Er der nogen der kender til en Suzuki TU 250?




  • #53   23. nov 2014 Tu er en nyere udgave af GN. Samme motor.
    CBF250 er en mere moderne og stærkere MC. Den kostede 50.000kr da den var på markedet, så slet ikke en discount model.


  • rene J
    rene J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #54   23. nov 2014 du kan da få en cbr 600 f2 har da set en del til 20000kr men om det er økonomisk osv ved jeg ikke noget om

  • #55   23. nov 2014 til hverdags cykkel ville jeg sku nok vælge gs 500 eller er-5 det er begge nogle solide cykler med knap så moderne teknologi, men de køre bare. Gs 500 kan man få helt ned til 8000 kr nysynet, så burde der være en lille buffer til lidt kædekit og sådan. Er-5 har jeg set en af til salg herinde, ser ud til at være et ganske udemærket eksemplar til 14.500. Jeg selv har en ældre suzuki gsx 250 es. Den køre fint meget billig i stumper mellem 16-18 på literen. Så der er mange bud. Jeg syntes personligt de nyere 125 med ca 15 "uha" hk er meget kedelige at køre i blæsevejr osv. Men du må ud og prøve hvad du syntes. vi har jo heldigvis hver sin smag smiley

  • Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #56   23. nov 2014 Tæt på, (link fjernet) Og mon ikke om hun er åben for et bud tæt på 20.

  • #57   24. nov 2014 Simonsen - Hold da kæft, troede sgu ikke de kunne findes i det prislejde smiley Hmmmm, det ville da være en klasse maskine smiley De kan da ikke være dyre fra ny heller så, den du linker til er jo knap nok brugt. ... gad vide om den fejler noget? ?

  • #58   24. nov 2014 Jesper - Ok, tror jeg kaster et blik på den CBF 250 også så smiley Skal bare lige forhøre mig om reservedele tilgængelighed og priser smiley

  • #59   24. nov 2014 Køb en Transalp og kør hele året. smiley

  • #60   24. nov 2014 ER-5 for sævan:-) Den har en rimelig frisk motor og du kan komme frem, uden der går morfar i den.. Jeg ved godt, jeg har sagt det før og jeg kender dig heller ikke. Men under 500cc (med mindre vi snakker hidsig 2 takt), er der altså ikke meget "sjov" i gaden.. Jeg ved godt du "kun" skal pendle, meeeeen, det gør jo ikke noget, at dit transportmiddel, også kan lægge lidt fra land? (bare en sjat:-)

  • #61   24. nov 2014 Jeg har selv prøvet en ER-5 og blev positivt overrasket over, hvor smidig og frisk dens motor var..

  • #62   24. nov 2014 KMP - Jeg har som selv haft en ER -5 fra 2006, og den var faktisk god smiley Er også kommet til at tænke på om det ikke også ville se åndssvagt ud med mig på f.eks en 125 ccm mc. .... jeg er 1,87, vejer godt 90 kg og har en del muskelmasse pga. hård styrketræning smiley

    Tak for råd smiley Hvis jeg kan finde en billig og god ER-5, som er velholdt, så er der vel ikke så meget at overveje smiley


  • #63   24. nov 2014 1.90 og 103kg her også rimelig veltrænet og jeg ser sgu ikke smart ud på min 150ccm smiley
    smiley
    Var jeg ikke på S.U så ha de jeg også en "rigtig" maskine.

    Find du dig en er-5 igen smiley


  • #64   24. nov 2014 Det skal næsten også have NOGEN ulemper, at være et badejern:-) .. Så kan alle vi små blegfede danskere, fise rundt på fimsede scootere, mens i andre render med damerne.. (.. eller er låst inde i et hus, fyldt med kameraer:-)

    .. Og nu du selv er inde på det. Store muskler og scooter... Det er næsten ikke til at arbejde med vel? smiley :-) smiley


  • #65   24. nov 2014 Ulempen ved at køre scooter MC er sku at man bliver stoppet så tit

  • #67   24. nov 2014 Jan .. Bestemt ... Dog har dem jeg har prøvet været lidt bovlamme.. Men har jo også vænnet mig til at fjolle rundt på en 15+hk scooter

  • #68   24. nov 2014 stoppet tit ? hvorfor? politiet burde da vide at stor hvid nummerplade = mc smiley

  • #69   24. nov 2014 Elias .. Typisk når de ser en forfra at man skal vinkes ind

    Jeg har oplevet at få en direkte skideballe da han med laser havde målt mig til 80

    "Så stærkt må en scooter ikke køre .. Er du klar over at du nu mister kortet" Hvor jeg så bad ham aflæse nummerplade


  • Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #70   24. nov 2014 Gert (Århus) - De blev sat ned til 30K, engang i år. Før det, stod de til en 50'er.

    Så uden at vide det, ville jeg tro der kommer nogle tilsalg i det leje, snart.


  • #71   27. nov 2014 Du kunne også kigge efter en Moto Guzzi V35 - V50. De er overkommelige i pris, rigtige motorcykler, er til at få stumper til på trods af alderen, gode køreegenskaber, nemme at skrue i (karburatorer og ikke så meget elektronisk fis) og så kører de, alt efter kørestil, 25-30 km/l. Jeg har ingen til salg, kun en 850T5 som ligger over dit budget.

  • Simon J
    Simon J Tilmeldt:
    sep 2014

    MC-er: 2 Svar: 1
    #72   27. nov 2014 Tjek evt. min cb250rs. En gammel motorcykel, men for nyligt istandsat. Starter let, kører godt og meget god til små ture og bykørsel. Jeg har endnu ikke formået at køre under 27km/l endnu, for det meste kører den 30km/l. Der er mange nye dele på cyklen og generelt har den et ry for at være noget af det mest pålidelige og holdbare man kan få. Den blev synet i i marts 2014, så skal ikke omsynes hvis den sælges før marts 2015.

    Desuden vil den være en del under dit budget, da prisen vil være omkring 10000, kan evt. forhandles.

    Tjek den her:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/67551-honda_cb250rs

    Vh. Simon Jørgensen


    profilbillede
  • #73   27. nov 2014 Jeg har en Suzuki gsx400 der er synet her i år, den har ikke kørt siden den blev synet, den kan du købe for 7500,- det er en fin mc smiley

  • #74   27. nov 2014 Jeg kan bestemt anbefale en GW250 Inazuma - Kører selv rundt på en, og det er en fin maskine.. Jeg var heldig at finde en hvor der allerede var købt 5 års garanti, men den der bliver linket til i #56 ser rigtig fin ud til prisen..

    Du får en "rigtig" MC der starter og kører i al slags vejr og med indsprøjtning. Min går 138 km/t på toppen ifølge GPS (Jeg har dog ændret fortandhjulet fra 14 til 15 tænder.)

    De er sat op til 35.000,- igen..


  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #75   27. nov 2014 Hvis du vil op at have en 125 med en god fysisk størrelse, så vil jeg anbefale en GT125N fra Hyosung. Den har en V-2 motor og har samme fysiske størrelse som en GT650N. Den ligner en rigtig mc. Den er året ud på kampagnepris til 22998 kr + levering. Jeg har sjovt nok en på lager ;0)

    http://www.hyosung.dk/modeller/8001035.htm

    Den er dog ikke med indsprøjtning som der står beskrevet.


    profilbillede
  • #77   27. nov 2014 Jeg har selv en CB-1, hvilket er en motorcykel der er næsten umulig at kører i stykker, men reservedele er lang tid om at nå frem smiley eller.. Jeg har haft lidt strømproblemer og har skulle ventet 10-11 dage, så det er overkommeligt, men efter hvad jeg læser på nettet og hører om reservedele, så ville jeg varmt anbefale en GS500. Der er en grund til at der kører så mange af dem og de er så billige og det var sådan en maskine jeg kiggede på inden min ven solgte sin CB-1 smiley

  • #78   27. nov 2014 Ja D-Trackeren er rigtig fin, men synes jeg vil prøve noget andet så sælger muligvis min om en uge, skal lige have noget Info om den jeg måske køber, før jeg sælger min egen smiley

  • Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #79   27. nov 2014 Hej Gert.

    Jeg har en ældre Yamaha XS 400 fra 1989, den kører perfekt, starter hver gang, er billig at kører på og ligger godt på vejen. Den kan du få for kr. 8.500


  • #80   27. nov 2014 Honda helt sikkert, det duer bare !
    Men lige til dit behov, og budget, tror jeg en d-tracker er det bedste valg.


  • #81   28. nov 2014 Hej allesammen smiley Fandme kanon med alt den hjælp.... og gode bud smiley Og tilbud smiley En forhandler i nær området anbefalede mig en Yamaha YBR 125, han sagde at han havde solgt mange af dem, samt at de var svære at få under 40 km/l.... hvilket jo må siges at være rigtig godt, dog kørte den "kun" 110 km/t smiley Må lige få prøvet en, han sagde at den fysiske str på den ikke var så slemt lille.

    Natascha - Hvad kører sådan en D-Tracker på toppen og hvor langt kører den på literen?


  • #82   28. nov 2014 Med den slags penge ville jeg købe en Honda innova den klarer ca 5o km/l og topfart 95km/t og er en af de solgte små hondaer i hele verden

    profilbillede
  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #84   28. nov 2014 Som mc-mekaniker kan jeg også dige go' for en YBR 125. Den ER lille og kan med din beskrevne fysiske størrelse ikke køre 110 på toppen. En YBR der kører 80 i timen, ligger ca på 7000 Omdr. Hvordan mon det så lyder ved 110??

  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #85   28. nov 2014 Denne her er også fed og skulle efter sigende køre omkring 130 hvis udstødningen optimeres. Den er super god til langbenede homosapiens.
    http://www.genericmotor.dk/tr125.htm


  • #86   28. nov 2014 Ja og hvis der ingen modvind er, så KAN man MÅSKE overhale en Opel Kadett fra 1985.. smiley


  • #87   28. nov 2014 Gert - Den køre dog kun omkring de 90 km/t og køre lidt over 30 km/l, men hvis man slår op på nettet står der godt nok at den kan køre 120 km/t

  • #88   28. nov 2014 Esben - Dejlig med input fra en mc mekker smiley

    Natascha - Ok, jeg må lige overveje om det kunne være sagen så, har googlet modellen, og den ser lidt lille ud smiley


  • #89   28. nov 2014 Kig på denne her:

    http://www.dba.dk/kymco-agility-200-163-ccm/id-1011882390/

    Du kan følge med alt i byen og på landevejen... Bedre bedre komfort end en D-tracker.. Plus afskærmning fra vinden.. Den har kun gået 3000km og har fået 2x service allerede. Den vil også gå ca 30km/l.


  • #90   28. nov 2014 En D-Tracer er meget lille. Selv til mig, der er sølle 176 cm, føles den lille. Men den skulle være sjov til byen, ikke desto mindre

  • #91   28. nov 2014 Tag evt. et kig på min CBR 125 som er til salg (:
    Den står stort set som ny fordi alle originaldelene blev pillet af da den kørte på bane.
    ALT plastik er nyt! (:
    Den står fuldstændig standard nu (:

    Skriv gerne for mere info


    profilbillede
  • #92   29. nov 2014 Jeg er 171 cm så ja den er lidt lille, men synes ikke det ville gøre noget hvis det var til at pendle et lille stykke med smiley

  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #93   30. nov 2014 Hvis du er interesseret i prøvekørsel af de to modeller jeg har nævnt for dig, må du endelig sige til.

  • #94   30. nov 2014 Tusinde tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Lille økonomisk pendler mc.

Annonce