3.564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 46 Svar

Oprettelse af RF klub. Oprettelse af RF klub.

Vedr. RF klub

Da jeg for nylig ”meldte mig ind” i Motorcykelgalleri, var det mest bare for sjov og for hyggens skyld, men er blevet utrolig godt modtaget af rigtig mange mc’ister, herunder en stor del RF’ejere.
Jeg kunne på Peter (Auning) S’s side se, at han efterspurgte andre ejere til oprettelse af en RF klub, jeg har siden hen på hjemmesiden kunne se flere af jer give positivt udtryk for en sådan klub. Så hvordan kommer vi videre/i gang?
Først bør man gøre sig nogle overvejelser, om det skal være en officiel klub med bestyrelse, kontingent og vedtægter osv. Eller det skal være mere afslappet i form af et mødeforum, med nogle faste årlige mødedage/køredage, samt tips/tricks til reparationer osv. En start på alt dette kunne f.eks. bestå i at mødes ”et sted i Dk” til en fælles køretur, samt få vendt tanker og ideer vedr. opstart af en kommende RF klub. Vi bor ifølge oplysningerne på hjemmesiden ikke just tæt på hinanden, men vilje gør stærk, som ordsproget siger.
Er du blevet tændt på ideen om oprettelse af en RF klub, ja så send mig venligst et par ord, om dine forventninger/ønsker.
Har du erfaringer vedr. opstart af klub kunne dette selvfølgelig være rart at vide, da jeg ikke har prøvet det før. Er der nogen, som aktivt kunne tænke sig at være med i opstartsfasen ville dette være en stor hjælp.

En anden stor hjælp, vil være at viderebringe dette til andre RF ejere.

Gælder mig til at høre fra dig.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8982

Mange hilsner

Allan Hansen
/> Nivå (Nordsjælland)

Andre forumemner med "Oprettelse af RF"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af RF klub.
  • #1   14. aug 2006 Kom nu RF ejer. Vi er ca 40 her på MCG så den klub må da kunne komme op at stå.

• #2   14. aug 2006 Jeg er med ... det kunne være kanon sjovt at mødes og få en snak om den fedeste model Suzuki nogensinde har lavet....

• #3   14. aug 2006 Jeg er frisk.
    Jeg har dog ikke så meget tid til overs til at deltage aktivt i opstarten af en klub! Men jeg vil rigtig gerne støtte op om projektet..!!!

• #4   15. aug 2006 I kunne jo starte med noget lignene: (link fjernet)

Mvh. Rune

• #5   15. aug 2006 Jeg er også klar, og kan være behjælpelig i opstarten!

Går så småt i gang med at skrive kommentarer til samtlige RF 900 ejere på galleriet her. Nogen der vil tage sig af at skrive til 600'erne eller 400'erne?

• #6   15. aug 2006 Så er samtlige 16 stk. RF 900-ejere på galleriet kontaktet via kommentarer på deres MC. De er fundet ved at søge på mærket Suzuki og "900" som fritekstsøgning.

Samtlige er bedt om at melde tilbage i denne tråd.

• #7   15. aug 2006 Jeg er da frisk men min tid er desværre lidt knap

hvis i skal bruge et sted til at hoste et domaine og en wesite, vil jeg da gerne sætte min server til rådighed

• #8   15. aug 2006 Så er de 2 importerede Rf 400'ere på galleriet også kontaktet. Så mangler vi kun 600'erne

• #9   15. aug 2006 Så er samtligt RF'ere (også 600'erne) på galleriet kontaktet med beskeden om at melde tilbage i denne tråd, hvis en klub er af interresse.

• #10   15. aug 2006 det lyder som en super ide, sig til hvis jeg kan gøre noget for at hjælpe til

• #11   15. aug 2006 Jep ... jeg vil gerne være med ... sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med

• #12   15. aug 2006 Hej
    God ide, jeg er med på den. smiley
    Vi bør måske som Allan skriver, mødes et sted (midt i landet Fyn) og aftale hvordan vi starter og hvilke krav vi vil stille til en klub.
    Hvis vi skal starte en klub skal der opsættes nogle vedtægter og dannes en bestyrelse. Hvis vi ønsker den startet op allerede ved første møde, skal der trods alt være et vist fremmøde fra dem som ønsker at deltage.

vi ses
    mvh bo

se den tyske RF klubs hjemmeside:
    http://www.rf-club.de

• #13   15. aug 2006 Fed ide, men min tid er desværre oz knap,men vil oz gerne være med i projektet:-)
    Mvh Thomas...... (Haslev) Sjælland

• #14   15. aug 2006 Dejligt at se en så positiv respons og en stor tak til dig Niels for ben-arbejdet (jeg "kører" stadigvæk med modem, så dette vil have taget en rum tid at komme igennem :-), med alle de billeder på siderne), håber de øvrige RF ejere er lige så interesseret. Som Niels og jeg tidligere idag har mail'et sammen om var, at starte i det små, mødes et centralt sted i Dk, f.eks på Fyn, til en fællestur, samt en snak om, hvor vi vil hen med en sådan klub. (størrelse, tidsforbrug mv.) og få mødt hinanden inden vi giver os i kast med vedtægter/bestyrelse osv., jeg tror dette vil give det bedste grundlag for en forhåbentlig aktiv RF klub. Mange hilsner Allan.

• #15   15. aug 2006 Det lyder som en god idé

• #16   15. aug 2006 Super god idé...

Jeg er klar til at være "key account manager" for det nordlige mørke Jylland......

• #17   15. aug 2006 Jeg er med, vi må kunne få lidt op at stå.. Evt. en hjemme side eller lign, og så tage den der fra!

• #18   16. aug 2006 Ja hej jeg er jo osse interesseret i et diskussionsforum hvor vi kan hjælpe hinanden og arrangere ture, møder og udveksle værkstedstips.
    Min tid er desværre heller ikke til det store organiseringsarbejde men er helt med på ideen om en klub for lækre motorcykler!!

• #19   16. aug 2006 Jeg tænkte på om der er nogen fra Odense med en RF. Hvis vedkommen kørte i en klub om vi så kunne låne deres klubhus til at holde det møde i. Jeg synes det er FEDT at der er så mange der vil være med til at starte den op.

• #20   16. aug 2006 Jeg er også klar!

Jeg kan kan hjælpe med at lave hjemmesiden.

• #21   16. aug 2006 jeg er også med på en klub men har heller ikke så meget tid da jeg arbejder om natten

• #22   19. aug 2006 Lyder som en god ide med en RF klub.. min tid er dog lidt knap, men jeg kan skaffe gratis webplads og domæne igennem mit arbejde til klubben hvis det har interesse.

• #23   19. aug 2006 Folk skriver meget om at de ingen tid har. Det har jeg heller ikke det store af, da jeg pt. arbejder om natten.
    Mine forestillinger til en sådan klub, er heller ikke meget mere end at mødes en gang i mellem til en fællestur. Da vi er spredt over hele landet er det jo svært at lave det helt store. Men en velforberedt køretur kan vi vel alle få tid til en gang i mellem?

En webside med evt. forum lyder også som en god idé. Jeg er bare bange for at trafikken vil blive for lille med tiden, og folk derfor dropper det smiley De 16-17 mand vi er her, er vist ikke nok til at drive et effektivt reservedelsforum, f.eks.

Men hvor cool kunne det ikke være at komme kørende, 20 RF'ere på stribe? smiley Det er jo i forvejen en forholdsvis sjælden cykel...

• #25   24. aug 2006 Hej Martin,

Lyder som en god ide.. jeg med på den i hvert fald!

• #26   24. aug 2006 Martin:

Helt sikkert! Det kunne være rigtigt fedt, hvis vi kunne nå at få os et første (måske flere) møde inden folk begynder at stalde op smiley

Så hvis du har mulighed for at finde et mødested, ville det være kuul smiley

• #27   25. aug 2006 Hej
    Lyder godt, så lad os arbejde videre mod opstart af en klub.
    Hvis vi skal mødes inden det bliver for sent i år, skal det vel være en lørdag engang i september.
    Det er jo bare at sige vi mødes i Odense (Martin bestemmer hvor) lørdag den 16 september kl. 14.00. Der kan vi så blive enige om hvad vi forventer af/med en klub.

• #31   28. aug 2006 Martin, den ene af de 2 er min, right?
    For ellers må jeg lige sende den igen.

/Niels

• #32   28. aug 2006 Øv.. det ramte lige ind på den dato hvor jeg skal til bryllup smiley

Håber at I får en god dag, og at jeg kan være med næste gang.

• #34   30. aug 2006 Hej igen.

Er netop blevet gjort opmærksom (af Peter (Auning) på datoen for møde. (jeg har ikke fulgt "tråden her", har de andre RF ejere?)

Arbejder pt. på at ændre den bestilte hyggeweekend til Rebild bakker med konen, da jeg VIL med til Fyn. Mail afsendt til Martin og syntes det er rigtig skønt, at du (Martin) har taget initiativet videre. Håber det lykkes.

Min mail: smug@get2net.dk

Mvh. Allan Hansen

• #35   30. aug 2006 I et forsøg på at mønstre et større fremmøde, kunne vil også opstille et vindue på 4 weekender fra og med fredag d. 9. September. Så kan folk melde tilbage her i tråden Hvilke weekender de kan. Så kan vi derefter tage weekenden hvor flest kan. Folk der virkelig vil, kan sikkert også omrokere eventuelle planer smiley

Personligt har jeg ingen planer i de weekender, udover øl, som sagtens kan flyttes smiley

• #36   30. aug 2006 Rigtig god ide Niels, jeg kan nemlig ikke få byttet det bestilte ophold (d. 15 - 17/9), jo til engang sidst i Nov ;-( . Men kan pt. godt i weekend´erne d. 22 - 24/9 & d. 29 - 1/10.
    Mvh. Allan H.

• #37   30. aug 2006 niels
    du får et stort arbejde hvis du vil finde en weekend alle kan. held og lykke

for min skyld kan du flytte mødet til en af de andre weekender i september fra den 16 og frem, jeg kommer.

vi er nød til at sætte en dato, og holde ved den. Der vil altid være nogle der ikke kan.
    Hvis vi bliver 5 - 10 stk der møder op kan vi bestemme os for hvad vi vil og de andre kan få tilsendt et referat fra mødet og melde sig til senere.

vi ses
    mvh bo

• #38   30. aug 2006 Jeg er på! Jeg kan ligeledes weekenden d. 16 sep.

I øvrigt vil jeg gerne stille www.rf-klubben.dk (inkl. webhotel) til rådighed. Jeg har bare ikke tid til at lave hjemmesiden. Men selve hotellet og domænet, skal jeg (i samarbejde med webhosting.dk) nok sponsere, hvis medlemmerne er enige om det :o)

Mvh
    Claus

Ps. Jeg skyndte mig og reservere navnet, så kan vi altid finde ud af formaliteterne senere :o)

• #39   30. aug 2006 Jeg er på! Jeg kan ligeledes weekenden d. 16 sep.

I øvrigt vil jeg gerne stille www.rf-klubben.dk (inkl. webhotel) til rådighed. Jeg har bare ikke tid til at lave hjemmesiden. Men selve hotellet og domænet, skal jeg (i samarbejde med webhosting.dk) nok sponsere, hvis medlemmerne er enige, og accepterer det :o)

Mvh
    Claus

Ps. Jeg reserverede bare navnet, så kan vi altid finde ud af formaliteterne senere :o)

• #40   30. aug 2006 upz sorry :o(

• #41   30. aug 2006 Bo:

Det var nu heller ikke planen at finde én hvor vi alle kan. Det er nok desværre umuligt i år smiley

Syntes dog blot at de 3 (incl. mig selv) som havde meldt tilbage til Martin var for få. Så er der ikke så meget idé i det længere...

• #42   30. aug 2006 Jeg er klar men ikke den 16 og 23 / 9 Jeg medler mig ind i klubben hvis den kommer op at stå.

• #44   31. aug 2006 Jeg syntes det er en god måde at samle flest mennesker på.
    Jeg har skrevet en mail med de datoer, hvor jeg kan.

• #45   31. aug 2006 23 og 30/9 ser pt. helt Ok ud herfra.
    Mvh. Allan

• #47   31. aug 2006 jeg er egentligt klar, men kl 14 er lige sent nok for mig, da jeg skal til fest om aftenen

• #48   2. sep 2006

• #49   3. sep 2006 Vil meget gerne være med i en RF klub.

Kan dog ikke være med til nogle arrangementer i år da jeg først får det store kort i oktober og der har jeg afmeldt cyklen..

• #51   18. sep 2006 RF600R her - jeg er frisk på at deltage i denne klub også - kunne godt bruge gode råd fra andre ejere, og sikkert også hjælpe nogen med nogen gode råd :o)

Jeg udvikler skræddersyede hjemmesider så kunne måske også hjælpe der.
    Som alle andre er tid ikke det jeg har allermest af, men jeg vil gerne være en del af denne kommende succes.

Se på www.zlog.dk (min hjemmeside) under links og så referencer.
    Det er alle sider lavet af mig, så kan i se hvad jeg kan.
    Jeg er pt. medlem af Valby MC - men det har vel ingen betydning eller hvad?

Bor i Skovlunde på Sjælland - vi snakkes ved.

• #52   7. mar 2007 Hej Allan H.

Bedre sent end aldrig.
    Det er desværre ikke så ofte at jeg kigger i Galleriet, men nu skete det sgu lige.
    Det lyder interessant med den RF klub. Hvad er status på nuværende tidspunkt.

Venligst Jesper

• #53   7. mar 2007 Hej Jesper
    klubben er oprettet og vi har træf på touring campen den 4-6 maj.
    se: (link fjernet)

og meld dig ind... vi ses

mvh bo

• #54   1. mar 2008 Hey. Jeg har lige købt RF 900 R så jeg er på kig efter en klub for rf,er. Har været på jeres hjemme side og søge om medlems skab. Og først lige blevet oprette her på motorcykelgallariet. smiley

Kommentér på:
Oprettelse af RF klub.

Annonce