Eksportere MC fra sverige og tilbage igen?? Eksportere MC fra sverige og tilbage igen??
Hej.. er der nogen der kender til regler eller evt problematik ved følgende:
At jeg køber en svensk indregistreret MC. (ved handelen skriver jeg under på en eksport erklæring, der gør at tidligere ejer fortæller det svenske system at cykelen ikke længere er i landet, men solgt til mig og han indleverer pladerne.)
Det er ikke tanken at den skal indregistreres på danske plader, men mit spørgsmål er så, hvordan er jeg stillet hvis jeg vil have den på plader igen i Sverige??
Er det nemt og kan det lade sig gøre? eller kan der være nogle hager ved det? Søger svar fra folk der har erfaring med dette eller som kender nogen der har erfaring med det. (Jeg søger ikke svar fra folk der "TROR" de ved hvordan det hænger sammen, eller har alle mulige spørgsmål til hvorfor jeg vil gøre det sådan.. )
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
(link fjernet)
(link fjernet)
okt 2013
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 421
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 210 Emner: 104 Svar: 3.862
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.932
, fremfor at finde en ven i sverige der kunne have den indregistreret, dvs ved salg at den så bare overgår til ham og jeg beholder de svenske plader på, til når ejg engang imellem er i det svenske og skal køre enduro og dermed også kunne bevæge mig lovligt på de offentlige stier
Eksportere MC fra sverige og tilbage igen??