{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri lader
  • #1   19. okt 2014 Jeg ejer en CTEK MXS 5.0, den lader over 8 faser, om det er en "pulslader" ved jeg ikke, men den regulerer sig selv ud fra batteriets tilstand, det er sådan et "plug and forget" system hvor den selv vedligeholder i den 8. fase smiley

• #2   19. okt 2014 http://www.thansen.dk/vaerktoj/batterilader/ctek-batterilader-xs0-8-12v-m-eyelet-ind/n-1226761697/pn-1046797431/

XS 0.8 er CTEK's mindste 12V-lader. Den er opbygget ved hjælp af den nyeste teknologi, og den er perfekt til opladning af mindre 12V-batterier, som normalt anvendes til motorcykler, jet ski, ATV'er og havetraktorer. Den er også velegnet til vedligeholdelsesopladning af batterier i "normalstørrelse", som f.eks. bilbatterier. Det helt særlige display giver brugeren mulighed for at følge hele ladeprocessen. XS 0.8 er en kompakt fuldautomatisk 6-trins lader til 12V-batterier fra 1,2 - 32Ah. Den er velegnet til vedligeholdelsesopladning op til 100Ah. XS 0.8 er IP 65-klassificeret (stænk- og støvtæt). Den yder 0,8A og er konstrueret, så den skåner køretøjets elektronik. Den er gnistfri, polaritetsbeskyttet og kortslutningsbeskyttet. XS 0.8 leveres med en 5-års garanti.

• #3   19. okt 2014 Købte en CTEK igennem Marinetorvet til 375,- Det er bare at knalde den på ! der er comfortstik på og den kan sidde på i flere mdr og impulslade :0)

• #4   19. okt 2014 Dvs batteriet skal side til strøm hele tiden i en impulslader ?
    De godt nok dyre 500 kr er da halv dyrt

• #5   19. okt 2014 Køb en i Lidl til 149kr den er udemærket.

• #6   19. okt 2014 Udover laderen fik jeg de obligatoriske klemmer, en unødvendig pose og så det smarte "quick plug" stik, så man monterer direkte på batteriet som samles i et stik der kan nå ud under sædet så det er hurtigt at sætte til når man kommer hjem i garagen/skuret/indkørslen!
    Før jeg købte den havde jeg haft sådan en billig skrammel-lader, hvor du ikke rigtig kan aflæse noget på, den lader bare for fuld smadder hele tiden!
    Så hellere ofre lidt flere knaster på en lader der fungerer! og optimalt endda!

• #7   19. okt 2014 Er ikke helt sikker på den helt lille model c-tec kan vedligeholde batteri men 3.6 version kan.
    Ingen må hænge mig men mente det var grunden til jeg ikke tog den helt lille model i sin tid.

• #8   19. okt 2014 det er bare et spørgsmål om at google den enkelte model og læse om dens ampere-kapacitet smiley

• #9   19. okt 2014 Lidl har en fin en pt

• #11   19. okt 2014 @søren
    Den lille er udviklet til mc batterier, og det absolut bedste valg hvis den kun skal bruges til så små batterier.
    Hvis du kender et værksted, så er indkøbsprisen knap 200+moms

Det vandtætte stik er sgu genialt smiley

• #12   19. okt 2014 @Brian
    Har den og stik på alle cykler smiley ja og cigaret tænder stik i sidetaske så mobilos lige kan blive tanket op og der kan komme luft i madras.
    mener at den helt lille ( for nogle år siden ) ikke kunne puls lade men det har de vist også fået puttet i den lille model nu. Stik til og satte på cyklen med dioder for lade tilstand er rart.

• #13   20. okt 2014 Lidl og aldi, har lige haft nogle til 149,- de er udemærket, ellers tror jeg at alle ctek ladere kan inpulslade......

• #14   20. okt 2014 Køb en CTEK, det virker de andre billige kan ikke vedligeholde de skal af og på for at virke igen ( det er prøvet ) den fra HN den kan koge batteriet tør
    CTEK så er det på plads

• #15   20. okt 2014 Vil skynde mig at sige at jeg personligt ingen erfaringer har med de billige fra aldi og lidl, udover at jeg kender flere der har dem, og siger de virker upåklageligt, selv har jeg sådan ctek 5.0 et eller andet, og den virker skam også fint, men er dyr i forhold til, men så er der også en masse dioder på.......

Kommentér på:
Batteri lader

Annonce