{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg give for en Aprilla Falco ´99? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Efter et par år uden mc, så er lysten vendt tilbage, og kva jeg har "noget" med V2 motore, OG min storebror har en Aprilla SL 1000 Falco i Org. lak (den rød/Orange), med små 25000 km på uret. Overvejer jeg at købe den af ham. Den har stort set stået stille i små to år.

Den skal højst sandsynligt have et sæt nye dæk og kædekit, samt en tur forbi en forhandler og lige stilles. Helt sikker olie skift!

Men hvad søren skal jeg give for den?? Min bror skvattede på en p-plads med 10 km i timen, så den har et knækket grev, og lidt ridser på tanken, ellers står den rigtig flot (Se billede)

Jeg har INGEN anelse om vi snakker 25.000 eller 65.000,- kroner for der er ingen til salg. HÅBER I kan/vil hjælpe...

HVAD ER DEN VÆRD? (I en bror til bror handel!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg give for en Aprilla Falco ´99?
  • #1   13. okt 2014 Den koster vel 45 når den er iorden, dæk, kæde, trim, greb og lak af tank rammer hurtigt 10, så 35 er vist max den må koste.

• #2   13. okt 2014 Og dertil skal du trække 15K fra ifølge købelovens §1010 "salg til tætte familie relationer" smiley smiley

• #4   13. okt 2014 Tak for svarene gutter..

Tænkte faktisk selv omkring de et par og 30 kg... Jeg må op og prøve den en tur, og så forsøge ikke at smile for bredt når jeg tager hjelmen af...

Ved han som nævnt ikke bruget den, da han også har en Bandit 1200 stående, og den passer hans dårlige ryg bedre.

Kom endelig med flere relevante bud - jeg har som nævnt ingen erfaring med denne model!!

• #5   13. okt 2014 Vil også sige det er en fin cykel til 30 kg smiley

• #6   13. okt 2014 Det er din bror! Det må i da kunne finde ud af sammen,- han skal ikke tabe, du skal ikke vinde, så 30 lyder rigtigt. Medmindre han er typen der til enhver fest vil sige " du fik den også for billigt", så find en anden...

• #7   14. okt 2014 ja de er jo desværre ikke så meget værd, super maskine til pengene

omkring 40k vil jeg sige var en okay pris, men billigere er jo heller ikke dårlig

• #8   18. okt 2014 Hmm.. Ved anden fælles begivenhed fik vi lige kort kridtet banen af,,, Jeg nævnte omkring de 30 og han, at han havde smidt 60 kg efter den i afgift tilbage i 2011, så omkring de 50 var hans mening - Han fik beskeden, at til den pris, så takkede jeg nej. (Han må jo have fået en hjerneblødning!)

smiley

• #9   18. okt 2014 Han har bare ikke indset hvad værdien reelt er.... Desuden så er det tit dumt at købe af familie. Uanset hvor enige man ser ud til at være smiley

• #10   18. okt 2014 Du har nok ret!

Kan se der står en Mille fra 02 med 20.000 på tælleren for 50 kg.. Måske jeg skulle kaste et blik på den når jeg skal til Århus i næste uge!

Kommentér på:
Hvad skal jeg give for en Aprilla Falco ´99?

Annonce