1.553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Ulrik L
Ulrik L
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 7

Hvilken motorcykel kan i anbefale? Hvilken motorcykel kan i anbefale?

Hej med jer !

Nu er jeg igang med kortet til motorcykel, jeg har været på anlæg og vej første gang - Og hold da op det er en fantastisk oplevelse!

Jeg er derfor nu igang med at kigge på hvilke motorcykler jeg kan købe, jeg er 20 år og det er derfor mellemklasse jeg må køre på.

Det er derfor noget der kan drosles med Max 96 HK jeg leder efter.

Jeg har kigget på Honda CBR 650 FA Årgang 2014 og det skal være noget i den stil - Altså den lidt mere sporty cykel.

I har garanteret en masse gode forslag så kom endelig med dem smiley

Ps. Jeg er ikke interesseret i noget skrald, det skal være kvalitet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken motorcykel kan i anbefale?
  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #1   27. sep 2014 lyder som et godt valg, det du har kig, den skulle have en rigtig god moment stærk motor.

• #2   27. sep 2014 Som i alle de andre indlæg der kan findes med sidens søgefunktion, så vil anbefalingen være at bruge enten dba eller 123mc til at spore dig ind i forhold til dit budget og ønske om design. Derefter må du jo ud og prøve dig lidt frem, evt. Ved jensenas. I sidste ende er det jo dig selv der skal vælge.. og folk har desværre en tendens til at anbefae enten en mc de selv har eller en de har til salg.

God jagt smiley

• #3   27. sep 2014 Szr 660 har præcis de heste du må køre med og er så billig at du ikke ærger dig hvis du taber den

• #5   28. sep 2014 Ud og prøv! DU er den eneste der kan finde ud af hvilken maskine der passer dig... Vi andre har vores helt egne erfaringer, og ikke mindst fordomme om hvad der er godt og skidt smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #6   28. sep 2014 XT660X anbefaler jeg bare for at være på tværs.

Det handler ikke om hvad man kører på men hvordan.

• #7   28. sep 2014 Yamaha MT-03

• #8   28. sep 2014 Gør op med dig selv, om du vil have "ren legetøj", eller en maskine, som også kan bruges, til at køre langt på. Det er step one. Så er det budgettet. Er "money no objekt" og vi snakker sopersport, så nap en Ducati Pinigale, eller måske en MV Agusta smiley .. Eller MT-07-09, som mange er glade for, hvis vi snakker streetfighter.. ELLER en Ducati Monster!! smiley

• #9   28. sep 2014 .. Eller "bare" en grøn Kawasaki smiley http://www.dba.dk/kawasaki-zx6r-ninja-600-ccm/id-93798839/ Pisse fræk!

• Ulrik L
    Ulrik L Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 7
    #11   28. sep 2014 Jeg har ikke bestemt mig for en pris - Det kan være alt fra 50 - 110.000

Den største udfordring syntes jeg er de nye regler der gør at man kun må køre på en cykel med 48 hk ELLER en der er droslet ned til det dog max fra 96 hk.

KMP , Sådan en ninja ville jeg også super gerne have , men igen har den desværre for mange hestekræfter , de er ellers rigtig fede..

• #12   28. sep 2014 kawasaki z 800 e - 96 hk

• #13   28. sep 2014 Har lige købt mc til knægten i samme situation, Det blev en Yamaha FZS600 fra 02.
    den har 95 hypper, og kunne erhverves for 25k. Så er han i gang til små penge smiley
    Det er de færreste 20årige der har 100k på bankbogen, og starte livet med at låne sig frem er ikke altid den klogeste løsning.

Held og lykke i jagten smiley

• #14   28. sep 2014 Hvis kawasaki z800 faktisk holder sig på de 96 hk havde jeg personligt nok taget den smiley pga den lidt store motor har sen aå også noget moment og bundtræk hvilket også vil gøre den sjov i hvverdagen og følger fint med diverse racere til et vis niveu smiley

• #15   29. sep 2014 Der er faktisk 2 fzs 600 på auktion på 123mc her om 7 timer dog vurderet noget for højt (ca som en 7 år nyere/ nyere model )

• #16   29. sep 2014 z800 laves i 2 versioner, en med fuld effekt, og en der er begrænset til 96 i styringen så den lovligt kan drosles til 48hk.
    Rydberg har begge stående sidst jeg var der.

Føj hvor er den fed.

• #17   1. okt 2014 Om 1,5 år står der i hvert fald en z800 e i min garage det er helt sikkert. Er helt forelsket i den maskine smiley

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 230
    #18   1. okt 2014 Jeg stemmer også på z800. Var ude og prøve en ikke "e" model sidste år, og den kører altså lige en tand bedre end min GSR750. Men koster så også 40k mere.

• #19   1. okt 2014 Regner også med at købe en ikke "e" model også drosle den til 48. FTP hvis jeg bliver stoppet claimer jeg bare det er en "e" model og der står 35 kw når de slår den op smiley

e modellen er lige 10000 kr. billigere, fordi den ikke har samme kvalitet affjedring, justerbare greb, + et par andre småting også slipper man for besværet ved at remappe og skift af udstødning osv. for at få de fulde 113 hk. For det er godt nok træls at køre rundt på en med 96 hk når man ved den har 17 mere i sig smiley

Kommentér på:
Hvilken motorcykel kan i anbefale?

Annonce