1.443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

På to hjul igen for første gang i 2½ måned På to hjul igen for første gang i 2½ måned

I starten af juli blev jeg slået ned og efterfølgende valgte klaphatten at trampe på min venstre ankel. Anklen blev rykket af led, 2 brud på spolebenet, en revne i skinnebenet og et delvist afrevet ledbånd.

Det kostede 2 operationer og 6 uger i en ROM-walker inden jeg den 22/8 så småt kunne begynde at støtte på foden - stadig ved hjælp af krykker. Og så startede ellers et genoptræningsforløb, der har været 2 skridt frem og 1 tilbage hele tiden.

Men idag nåede jeg et fedt delmål: Jeg kan nu, uden de vilde problemer sætte mig op på geden og idag kørte jeg for første gang siden overfaldet en tur. Ikke så lang (25-30 km) - men for hyvlan hvor var det skønt.

Nu har jeg i lang tid sendt lange blikke efter jer andre når I har været ude og lufte jeres ged - idag blev det endelig min tur.

Og weekenden byrder på perfekt MC vejr. Så nu skal der indhentes en hel masse (selvom foden brokker sig lidt over gearskiftet).

Næste delmål: 9 huller på golfbanen smiley

God weekend til jer.

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På to hjul igen for første gang i 2½ måned
  • #1   26. sep 2014 Det er sgu noget af en solstråle historie dejligt at høre og god bedring fremover med mange km og timer på ryggen af din ged smiley

• #4   27. sep 2014 Dejligt at høre, at det går den rigtige vej nu og du er kommet langt - keep up the good work smiley

• #5   27. sep 2014 Og ja - hvem pokker ville da ikke tage 9 unge damer ude på golfbanen smiley

• #6   27. sep 2014 Søren

Hvis du så de kvinder der færdes på samme golfbane som mig, tror jeg du ville betakke dig

smiley

• #8   27. sep 2014 JH> Du har ret - jeg blev vist lige FOR overmodig der smiley

• #9   27. sep 2014 At klappe til en golf spiller er helt ok, Burde opfattes som en hjælp smiley smiley

• #10   27. sep 2014 Hej JH Dejligt at høre! Sikke en spasser smiley
    Jeg hoppede ned fra et tag i slutning af juli, på sommerferie (ædru...) og brækkede min hæl, kostede gips i 6 uger og nu går jeg så med en ROM walker den dag i dag og kigger hver dag på min GSR der snart har stået stille i 2 mdr.(ville tænde den sidste uge men batteriet var fladt, så oplader nu) smiley De siger også jeg er klar om 2 uger og så håber jeg, jeg kan oprette en post som din! smiley

God vind derude, ved hvor hårdt det er. smiley

• #11   27. sep 2014 Way to go!!!!

Det tager tid, men du gør det fandeme - af med hatten!!!

• #12   27. sep 2014 super fedt for dig, kan selv huske efter min trafikulykke købte jeg en en ny scooter 20 dage efter 22 dages hospitalsophold, men mit knæ det ville fandme kun bøje 40 grader, hvilket er slidt svært at køre scooter med når man også har forstuvet ankel og brækket håndled i gips

mener det var i starten af november der var jeg på hospitalsophold igen for at få tvunget knæet til at bøje, da jeg blev udskrevet kunne jeg kun bøje knæet 80 grader, det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra sygehuset var at sætte mig op på scooteren, men det var satme stadig no go!

jeg havde genoptræning 2 gange om ugen og trænede så meget jeg kunne holde til derhjemme

efter 2-3 uger så kunne jeg køre scooter, nøj et smil jeg havde på da jeg fik den startet og trillede ud af indkørslen! smiley

når man har lagt i sin seng i 2 måneder og hver morgen vågnede op til horton sagaen så går der altså kløe i gashåndledet

så forstår udemærket hvilken glæde du har lige nu smiley

Kommentér på:
På to hjul igen for første gang i 2½ måned

Annonce