{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

SV650 {{forumTopicSubject}}

det ser ikke rigtig ud til ens tråd rykker op når man skriver i den så de bliver begravet hurtigt.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=21282

Blev ikke rigtig meget klogere men når jeg nu får kørekortet om nogle måneder vil det så være en god idé at begynde på en Suzuki SV650S K6?? og jeg går ud fra den skal drosles, da dette ikke er noget jeg har forstand på vil der være forhandlere der kan gøre det for en?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV650
  • #1   12. aug 2006 Ud fra den sidste tråd og det du skriver i den, synesd jeg det lyder som en mere fornuftig idé at starte på en SV 650, end en ZX 6R, men det er jo smag og behag... Så kan det være dine forældre vil ligge nogle af de sidst penge af de 300 kilo de har givet dig at lege for, når du har kørt SV et år eller to.
    ... MEN... en SV kan sagtens drosles og ser fed ud, så hvorfor skifte den til en ZX 6R? smiley

• #2   12. aug 2006 ja den ser okay ud dog ikke det der kåbeglas ser lidt bøvet ud når man ser den forfra. Men lad os sige jeg køber den fra ny af, hvor kan jeg få den droslet og evt. gejlet lidt? og hvad plejer sådan en affære at løbe op i?

• #3   12. aug 2006 Forhandleren har både udstyr og geil til nye MC*er. Og du kan også vælge at få den leveret med 34Hk, og så skal du ikke bekymre dig om det.
    Men nu hvor det er du går så meget op i at du skal se sej ud på din MC, så skal du vide at der intet sejt er i at køre rundt på en super geilet R-maskine, hvor bagdækket kun er slidt på midten....

• #4   12. aug 2006 Husk også tøjet...
    Mest for din egen skyld, men for nogle mennesker er der gået mode i den slags..
    Men shorts og t-shirt ser ikke sejt ud uanset hvilken cykel du kommer til at sidde på...

Held og lykke..

• #5   12. aug 2006 det handler ikke om at se sejr ud eller være smart i en fart.. køb det som du syntes det er jo ikke dine venner som skal kører på den eller betale for den. men husk altid dit udstyr..

• #6   12. aug 2006 tak forstår hvordan det hænger sammen nu. Er stort set ligeglad med hvordan udstyr ser ud, så længe det holder mig i live når jeg styrter.

Kommentér på:
SV650

Annonce