826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Havnen Havnen

Slap af der var mange panser på Havnen (Roskilde) i dag, der var fotovogne, Massivt politi på tanken som der vinkede mc/biler ind til kontrol, (Havde selv en Æggeskal liggende i spejlet i et godt stykke tid, Han vendte heldigvis rundt da han åbenbart fik en hasteopgave) ,, det resulterede i at mange valgte at forlade Havnen (Desværre) der var også en Ferrari som blev fulgt rundt på parkeringspladsen og efterfølgende holdt på føromtalte Tankstatilon til kontrol..
De er der normalt aldrig når man skal bruge dem... ;0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havnen
  • #1   11. sep 2014 ja der var stort fremmøde af ordensmagten , min Suzuki Splash fik lov at køre forbi uden kontrol smiley Suzuki B-Kingen stod hjemme i garagen den brummer nok lidt for meget smiley

• #2   12. sep 2014 Jeg var på havnen i min 1962 Ford Thunderbird, og gik heldigvis også fri, den 52 år gamle dame kunne de sikkert godt have fundet/opfundet et eller andet på, der ikke ville være i orden smiley

• #3   12. sep 2014 Det var ikke kun POlitiet, SKAT var også med i kontrollen, de mangler åbenbart flere skattekroner/afgifter, som om de ikke får nok smiley

• #4   12. sep 2014 Ja de var massivt til stede så der blev kørt roligt :-), men der er desværre nogle enkelte som stadig kører med hovedet oppe i r.... når de kører derfra, det kan resultere i det som foregik i går (massivt politi opbud +skat) ved godt at det er fristende at gi lidt ekstra gas uanset om det er mc eller bil, men beboerne i området har klaget over fart og støj, er selv flittig deltager på havnen bil+mc det ville bare være trist hvis vi en dag ikke kan få lov at være der pga. de få som ikke kan finde ud af de få hensyn fra "youngtimer"

• #5   12. sep 2014 Lasse N syntes du ikke det er fair at folk skal betale afgift af deres biler også når der er en stor Amerikaner? kan ikke se problemet i det fanger dem som snyder.

Mvh

• #6   12. sep 2014 # 5

Helt enig, alle skal yde deres til sammenholdet

• #7   12. sep 2014 Helt enig, Jonatan!!

• #8   12. sep 2014 Selvfølgelig skal der være noget kontrol engang imellem. Men jeg synes dælme lige i tiden de burde prioritere anderledes, der er nogle "rottereder" rundt omkring i Danmark, hvor der trænger meget kraftigt til en oprydning. Steder hvor der nærmest hersker lovløse tilstande, det er mig en gåde at man ikke sætter mere massivt ind der stedet.

• mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #9   12. sep 2014 Det er også i disse rottefælder der er stor sandsynlighed for at nappe et køretøj eller to der enten har en ejermand der leder efter den eller manglende afgift smiley

Syntes nu det er helt fint de får nuppet nogle flere ala ham den gamle homo fra razzia der lovede at tage hans eget liv, er ikke sikker på han har holdt ord smiley

Kommentér på:
Havnen

Annonce