2.433 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

En lykkelig slutning "Endnu en stjålet mc i Århus" En lykkelig slutning "Endnu en stjålet mc i Århus"

Man kan åbenbart godt være så heldig at finde sin mc igen, endda i ghettoen;o)

En af mine kammerater har netop postet følgende på Facebook;o)

Shiiit- ikke igen!!
For et par timer siden kørte jeg i Netto ved Bispehaven. Skulle kun have 2 ting, så jeg stillede motorcyklen lige ved indgangen, var i butikken 5 min, og da jeg kom ud- ingen motorcykel!!! Handsker på og i løb op i Bispehaven. Møder 3 unge fyre deroppe, der sidder og hænger. De siger, at de gerne vil hjælpe mig med at finde kværnen, er frivillige som opsøgende medarbejdere i området, begynder at ringe til deres kontakter. Efter 15min søgning i hele området og 10 opkald ender vi i en kælder, hvor tre 18-20 årige lømler står og "arbejder" på min motorcykel. Jeg stormer hen efter dem, men de stikker af. Motorcyklen er let medtaget, men i det mindste i min varetægt igen. Kæmpe, kæmpe tak til Abdi, Bobo og den tredje gut, der hjalp mig derude. Moralen er vel: 1. ALTID klods på motorcyklen, uanset hvor du parkerer- og 2. der findes OGSÅ gode mennesker i ghettoen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lykkelig slutning "Endnu en stjålet mc i Århus"
  • #1   2. sep 2014 Hvorfor kan man ikke ha noget I fred længere

• #2   2. sep 2014 Lidt heldigt smiley

• #3   2. sep 2014 Thumps up til Abdi, Bobo og den tredje smiley

• #5   2. sep 2014 Jeg kendte engang nogle suspekte typer i Århus, som udtalte, at hvis en motorcykel stod ulåst, på gaden i århus, så SKULLE man stjæle den ( i det slæng ) .. Lås nu jeres cykler, gerne fast til noget, og ikke med en lille kæde.. Det kan forhindre langt de fleste tyverier, hvor folk 'bare lige' er væk i 5 minutter.. det tager trods alt lidt tid at få kæde eller skivelås af - men det tager 10 sekunder at sætte på.

• #6   2. sep 2014 Tracker

• #7   2. sep 2014 fedt fedt .. nemlig ... gettoen er sgu ikke altid kun narhoveder ... Skønt de hjalp dig smiley

• #8   3. sep 2014 Og vis man stjæler så ber tyven om og få hugget hånden af. Chop chop
    Fedt der var et par drenge der hjalp.

• #9   3. sep 2014 Eller kør XJ 600 smiley Jeg glemte mine nøgler i låsen til sædet, mens jeg var i Bilka smiley Men min vilde racer stod der stadig, da jeg kom ud smiley Jaaa, hver mand tror tyv stjæler (hø hø) Men altid dejligt, når man får sit kram igen!

• Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

Emner: 5 Svar: 103
    #10   3. sep 2014 Glemte os nøgler i min MTer engang i Rema1000 (Aarhus), da jeg kom ud var der 2 mennesker i en bil der havde holdt øje med den i mens. Der findes altså skide ærlige mennesker i DK.! smiley

• #11   3. sep 2014 og 3. lad være med at bosæt dig i nærheden af en ghetto men bo ude på landt hvor du kan glemme nøglen i din mc i en uge på en offentlig p-plads og komme hen til den uden nogen har rørt den (taler af erfaring smiley )

men god slutning. godt nogen af dem il hjælpe, var det venner, eller var det random gutter?

Brian propper trackere på alt!!! selv sin madpakke.

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 237
    #12   3. sep 2014 Godt at han var heldig at rende ind i de sidste 3 ærlige mennesker i bispehaven, men det siger en del om det område at den kan forsvinde på 5 minutter ved højlys dag på et sted fyldt med mennesker!

Men nu hvor abdi og bobo ved hvem de er så er de selvfølgelig blevet anmeldt til politiet ikke? Nå ikke..

Det er fint han fik sin mc igen, men jeg er sgu lidt træt af at høre om de "succeshistorier" der aldrig ender med nogen form for konsekvens for gerningsmændende, selv når der er masser af vidner og folk der åbent fortæller at de ved hvem de er, og bare kan ringe dem op, så sker der intet. I morgen stjæler de sikkert en ny motorcykel, og en ny dagen efter, osv osv osv, og det bedste danskerne kan håbe på er at de når at få fat på den før de sætter ild til den!

Få fat på videoovervågningen fra netto og smid det på nettet, ikke kun for at udstille tyvene, men også alle de idioter der går forbi og lader som om at de tror at 3 indvandrere i træningstøj og gangster-attitude ejer den motorcykel de er ved at slæbe væk, hvis det da ikke er deres egne børn!
    Alle kender alle i det område (som han også fik bevis for da de ringede næsten direkte til tyvene på 5 min) så der er gået en del medskyldige forbi netto på det tidspunkt.

Af med fløjshandskerne, og stop med at kalde de møgsvin for "lømler" tak.

• Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 32
    #13   3. sep 2014 Er der ingen, der sætter tyverialarmer på deres motorcykler ? Jeg har en billig en på cyklen samt en kæde med hængelåsalarm og så findes der nogle små følsomme wirealarmer, der fyrer 110 db af !

• #14   3. sep 2014 Jeg havde et klistermærke noget ligende det her på min mat-grønne Skoda 105 først i 90'erne.....
    Den blev aldrig stjålet smiley smiley

profilbillede
  • #15   4. sep 2014 Carsten- jeg tror at det var fordi at skiltet var mere værd en bilen
    mvh

• #16   4. sep 2014 Måske ??? smiley

• #17   4. sep 2014 De sidste 3.. Pfff

Flot skrevet med de to sidste hjerneceller

• Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 32
    #18   4. sep 2014 Den med Smith og Wesson er en god klassikker. Havde også overvejet den, dengang jeg gik til pistolskydning og havde pistol og andre våben derhjemme. Men der er næsten lagt op til indbrud i hjemmet med et sådant et mærke. Så er det bedre med en dum afbilledet køter " Her vogter jeg" - kræet gider man ikke stjæle smiley

Kommentér på:
En lykkelig slutning "Endnu en stjålet mc i Århus"

Annonce