{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Husqvarna TE 410 {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg vil høre om nogle har erfaringer med Husqvarna TE 410 98'. Hvordan er benzinøkonomien, hvordan med serviceintervaller og hvordan er den som transportmiddel? Hvor langt kan sådan en maskine gå? Jeg spørger da min næste mc skal bruges 30-60 km om dagen.Desværre er budgettet kun på de 20 kilo så det bliver kun én cykel - og jeg har altid været lidt lun på sådan en motard. Alternativet er en fzr 600.

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husqvarna TE 410
  • #2   26. aug 2014 God til sjov og ballade, men du bliver træt af en kørestilling og sæde der ikke passer til pendling, og de korte serviceintervaller.

Gå efter en Honda NTV650 hvis pendling og lave omkostninger er vigtigt.

• #3   26. aug 2014 Okay, mange tak. Hvor langt er der mellem den skal have service (olieskift)? Og hvad med stempler?

Er dog fastlagt på en fzr 600 (med mindre I har gode argumenter imod).

• #4   26. aug 2014 Eneste gode argument jeg har til NTV frem for FZR, er at når du skal bruge den til daglig pendling, så tæller den bedre siddestilling og vedligeholdelsesfrie kardantræk kun opad.

• #5   26. aug 2014 Yamaha XT 600 - billig, god brændstoføkonomi, simpel konstruktion, billig i reservedele og god kørestilling.

• #6   26. aug 2014 Det kommer an på om du har fat i en TE410 eller en TE410E - sidstnævnte har el-start og oliepumpe, den er noget mere hverdagsduelig..

Men hvis du ser dig godt for kan du være heldig at finde en KTM600 eller KTM620.. det er et noget bedre bud på en hverdagsmaskine..

• #7   26. aug 2014 Okay. Tak alle sammen!

XT og KTM er begge gode bud, men jeg forestiller mig at en FZR passer bedre ind i min hverdag. Sådan en motard må (skal!) blive engang når jeg har fået sparet op - men indtil da skal jeg jo frem og tilbage.

Ses på vejene!
    Mvh. Lemminger

Kommentér på:
Husqvarna TE 410

Annonce