2.645 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Polering alu / motor maling Polering alu / motor maling
Hej Alle
Har to spørgsmål.
1: hvordan polerer jeg bedst mine blanke alu dele op på min Harley så det også holder i længden.
2: findes der motormaling som man kan male evt med pensel. cylinder/topstykke med . Som både kan tåle varmen og ikke stinker når det bliver varmt.
Håber i kan hjælpe derude
God dag mvh Michael
0 synes godt om
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
Her plejer jeg at købe polergrej. Hvis du har en rimeligt god bænksliber, kan du få spindler til den, så har du en billig polermaskine! Men det tager tid, hvis det skal gøres ordenligt, det holder nok ikke evigt, men er det først gjort en gang, er det til at se en ende på at friske det op : )
Malingen ville jeg sprøjte, med mindre det var små reparationer, hvis det er hele cylinderen der er grim og rusten/afskallet, skal den glas/sandblæses først, hvis det skal se pænt ud.
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 15
Er der nogen dom ved hvor denne maling kan købes / evt navn
jul 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
1. Du skal rense det godt af med noget affedtnings middel, brug hansker og i fri luft, kan være noget "kras" i det.
2. Varm emnerne op inden maling, evt. i en gl. komfur ovn. Tag ikke ovne derhjemme, "nogen"bliver mopset.
maj 2011
jul 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
Det er ok du ikke skriver herinde, i hvert fald indtil du kan opføre dig ordentlig.
Trådstarter, varm endelig IKKE emnerne op før lakering, det ødelægger lakkens bindeevne.
maj 2011
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 506
Polering alu / motor maling