1.527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Er der en DB-Killer i min udstødning? Er der en DB-Killer i min udstødning?

Som overskriften lyder, er der så en DB killer i udstødningen på min GS 500?

Der er et hul under, dog uden skrue i, men vil ikke bare begynde at hive den ud og muligvis lave mærker hvis i ved bedre :)!

(link fjernet)
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der en DB-Killer i min udstødning?
  • #1   12. aug 2014 det ser sådan ud smiley

• #3   12. aug 2014 Det havde været billigt ja, men den jeg har nu kan ikke tages af forrøret, så det skal være hele udstødningen der skal skiftes, så bliver det hurtigt dyrt smiley

• #6   12. aug 2014 Øh, hvis der er en skrue i, sidder denne vel op gennem DB-killeren, der nok er en fløjte. Brug en lille lygte og se om andet end skruen holder dem fast. Hvis ikke er det vel bare at pille skruen ud og trække med en tang. Jeg har da set adskellige DB-killers monteret således

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #9   12. aug 2014 Der er ikke db killer i en original udstødning, den er bare lavet med det udseende, hullet underneden er sikkert bare en drænhul til kondens.

• #10   12. aug 2014 Det er ikke dB killer.

• Frederik V
    Frederik V Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #11   12. aug 2014 Der er noget andet lyddæmper sjov i, det kan måske komme ud, med meget vold, og så bliver den ligesom den der i videoen. Men jeg tror du får svært ved at lave den tilbage igen, hvilket kan give problemer ved et evt. syn.

• #12   12. aug 2014 Der er forskellige steder på nettet hvor folk borer huller omkring det store hul for at få mere lyd, men det er så lidt sværere at gøre det tilbage igen. Undersøgte det lidt selv, da jeg havde en gs500. Hold dig til slip on.

• #13   12. aug 2014 Problemet er bare at cyklen står mig i få penge og det er en ny udstødning der sidder på så ville være lidt 'spild' af penge at købe en anden udstødning hvis jeg køber ny mc om 2 år hvis ikke allerede næste sommer, derfor det havde været dejlig nemt hvis jeg kunne gøre noget med den der sidder på nu, men må lade den være som den er så smiley

Kommentér på:
Er der en DB-Killer i min udstødning?

Annonce