{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

Et par hurtige spørgsmål ang. udstødnings ompakning. {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal ompakke min udstødning og har et par spørgsmål.

Nogen der kan anbefale en god varmefast silikone pakning der kan holde til udstødnings varmen? Det eneste jeg rigtig kan finde frem til er Permatex 81160, er det noget der duer?

Hvor får jeg noget ordenligt udstødnings uld? Jeg prøvede den fra biltema men det var fandeme noget juks.

Sidst og urelateret, hvad bruger folk af olie i deres kædeolier?

Mvh
Nikolaj

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par hurtige spørgsmål ang. udstødnings ompakning.
  • #1   10. aug 2014 Kædeolie , køber man som et sprayprodukt og de holder allesammen fint

Udstødningsuld , det skal pakkes grundigt og med net underneden så det ikke bare bliver blæst ud

og pakning , fåes der ikke en original ?

• #2   10. aug 2014 Urbanviking, mht. til kædeolie mener jeg olie til scottoiler ol. ikke sprayolie smiley

Hvor får man noget godt uld + net so du nævner?

Det flydende pakning fåes originalt, men det skal bestilles hjem fra USA og det vil jeg helst undgå hvis man kan få noget der virker ligeså godt her i Europa.

• #3   10. aug 2014 Det er meget svært at finde en højtemperaturssilicone der holder til de temperaturer, men du kan købe specielle pastaer til tætning af udstødingssystemer (Gun Gums). Der er meget delte meninger om disses anvendelighed.

Endelig - så kan du købe diverse originale og uoriginale metalpakninger.

Jeg har gode erfaringer med nævnte gungums og exhaust pastes.

...og nu bliver jeg flamet!

• #4   10. aug 2014 Kædeolie = kædeolie beregnet til motorsav. Super vedhæftning og billig.

• #5   10. aug 2014 kør til din locale motocross forhandler ,, man kan sælge dig noget uld som kan holde

• #6   10. aug 2014 Altså jeg kan se at udstødningen har haft pakning på fra fabrikken af og der er også en video hvor de viser hvordan man ompakker på deres hjemmeside hvor de bruger en silikonepakning...så der MÅ findes noget på markedet der kan holde til det. Min kammerat har brugt det der gun gum, men jeg synes det sviner meget.

Jeg må få fat i noget motorsavs kædeolie og besøge en crossforhandler, måske han også kan anbefale noget silikone pakning.

Kommentér på:
Et par hurtige spørgsmål ang. udstødnings ompakning.

Annonce