1.167 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Finde Guzzi Daytona sælger Finde Guzzi Daytona sælger

Hej smiley

Jeg har været lidt interesseret i en Moto Guzzi Daytona som var til salg på DBA, og havde tænkt på at ville se på den hvis jeg fik solgt en af mine så der var plads i garagen smiley
Nu har jeg så solgt én, men Daytona annoncen er væk fra DBA. Jeg har fundet et af billederne via en googlesøgning, sælgeren bor i Nordsjælland.

Nogen der ved hvem han er?!

Tak - Allan

Billedet er her: (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finde Guzzi Daytona sælger
  • #1   10. aug 2014 Hvis du ikke finder ham, så kontakt Peter ejer har Ry mc, han ved alt hvad der er værd at vide om Guzzi og kan helt sikkert skaffe dig det du ønsker.

• #2   10. aug 2014 Og så er det for øvrigt en pisse fed kværn sådan en Daytona

• #3   10. aug 2014 Det er nemlig en fin kværn smiley
    Kan sagtens selv skaffe den fra udlandet når der ikke er nogen til salg herhjemme, men nu var det lige den her jeg havde siddet og kigget billeder af og synes var spændende med potter, årgang, km osv..

• Peder S
    Peder S Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #4   19. aug 2014 Hej - jeg har en Guzzi Daytona i fin, original stand. Den har været i DK altid, og er indregistreret. Jeg overvejer at sælge den, da jeg ikke kører meget på den mere.
    Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret.

• Stig J
    Stig J Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #5   30. jul 2015 Mangler du stadig en Moto Guzzi Daytona så har jeg en til salg. DK indregistreret. Har også en MGS-01 motor, der passer til den. Så bliver det rigtig sjovt!!! Nærmere info saj(a t)mail.dk

• #6   30. jul 2015 Hej Stig smiley

Muligvis, hvad er der at fortælle om den? Den anden jeg havde kigget på var den perfekte blanding af velholdt, god pris og godt udstyr, så den var attraktiv som pyntemotorcykel, men det er jo lidt en anden pris når der er plade på..

Mvh Allan smiley

Mvh Allan

• Stig J
    Stig J Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #7   30. jul 2015 Kontakt mig venligst via min mail saj(at)mail.dk, så sender jeg info. Min Guzzi har meget lav km stand, meget dyrt udstyr og mange reservedele, ekstra fabriksny Daytona motor samt fabriksny MGS-01 motor med special dele til denne så den er ikke billig Jeg sender gerne en komplet liste, hvis du sender din mail adr.

Kommentér på:
Finde Guzzi Daytona sælger

Annonce