{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Honda cbr f2 kn {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Jeg er blevet lidt vild med en Honda cbr f2 model. Skal lige siges jeg er nybegynder og vil have mig en god og pålidelig start cykel .. Der er en masse til salg på nettet . Men hvor mange km er langt for sådan en satan? Har set nogle til salg som har kørt 30000 og så nogle helt op til 80000. Synes selv personligt at 80000 lyder langt for en mc, men hvad siger i om den model? Der må være nogle rutineret som kan hjælpe mig indenfor det område med den model ?? smiley på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cbr f2 kn
  • #1   8. aug 2014 Nu kan man jo se at du er ny her på MCG, men prøv at søge på forum, der er masser af tråde om km på MCer. Men generelt betyder det ikke så meget hvor langt den har kørt, mere hvordan den er kørt, og passet. Hvis man vil, kan man ødelægge en MC (eller en bil for den sags skyld) på ganske få kilometer!

• #2   8. aug 2014 En Cbr kan køre rigtig mange km .. flere har gået over 150.000km uden de større problemer ... Vi havde een der havde rundet de 100, så tog vi pladerne af den, og bruge den til husmands-race på bane .. Det var den ligeglad med ,, den kørte bare ..

Har selv een nu .. guder må vide hvor meget den har kørt ? . men den gider ikke at gå I stykker !! .. den er ellers blevet skam pryglet, tævet og alt hvad man ellers kan finde på .. den kører stadig pisse godt !!

• #3   8. aug 2014 Du skal ikke være bange for km har os selv cbr bare du overholder service vand olie kæde osv. Så køre den bare. Og virkelig en go maskine der har gode køreegenskaber !

• #4   8. aug 2014 Tak for alle svarene , det hjælper mig lidt på rette vej ?? skal nok til Fyn og se på 2 stk . En der har kørt 43000 og anden muligvis der har kørt omkring 60000.. Så det er bare rart og få bekræftet at det er en god og solid cykel uden de store problemer. Dem jeg skal se på har fået lavet service, skiftet kædekit som jeg har hørt er en hyppig fejl på de motorere og skal skiftes regelmæssigt som det eneste hvis det passer smiley .
    Jeg kigger lige i forum og ser om andre har skrevet mere om det/de cbr cykler . Men er lidt vild med dem og så har jeg os hørt st Honda generalt er er top mærke inden for mcer! Har en baggrund som automekaniker, men det er meget rart og få svar fra eksperterne smiley jeg kan konkludere ud fra jeres svar, at en Honda cbr er en god cykel samt km standen er ligegyldigt så længe de er vedligeholdt ??

• #5   8. aug 2014 Det er en fin fin cykel .. Det issue nogen snakker om angående knastkædestrammer : man kan høre hvis kæden rasler lidt, så køber man en ny. For dig tager det 10 min at skifte den, og så kører du glad 50-60.000km igen ..

Igen tvivl om at en cbr 600 er mellem nogen af de mest solide MC´er der er lavet .. Det er lidt ligesom at have en 2.0 V-tec accord motor : den kører altid, og man skal nærmest finde på noget, hvis man skal lave noget ved den

• #7   8. aug 2014 Min er også en f3 smiley jet kit og anden udstødning så køre det smiley

• #8   8. aug 2014 Okay, så der er ikke det store hokus pokus i udskiftning af den kæde/strammer kan jeg høre på det hele det er super smiley .

Kan du finde en f3 er der koster det samme? Jeg kan sku ikke smiley mit max budget er 25000 kr.. Og vil os have en i god stand naturligvis men du har ret en f3 er nyere og dermed os lidt federe end en f2 men en f2 er os pæn synes jeg ...

• #10   8. aug 2014 Hmm ja 600f er en fed nok bike, men har du tænkt på en CBR 900R ? så behøver du ikke at skifte 600 ud om et års tid når du har lyst til lide mere smiley 900 har alt det som 600 ikke har smiley

• #12   8. aug 2014 Jeg har set meget på de F 3 også self smiley . Men grunden til jeg hellere vil have en f2 er pga km standen på de f 3 er samt mit budget naturligvis smiley men ville da være fedt og få en f3 til de penge jeg nu har uden tvivl smiley
    Tak for linket tjekker dem lige ud ..

• #14   8. aug 2014 Nu er jeg ikke lige inde i det mc halløj men hvad mene du med ægte 18 ?? Hehe. 18000 omdr smiley

• #16   8. aug 2014 Hvis du er interesseret i den fra Aalborg, kunne du måske godt få mig til at tage ud og se på den. smiley så har du min vurdering som udgangspunkt for om du vil købe den, hvis da sælger er frisk på det. Du siger bare til, den er åben

• #17   8. aug 2014 Den ser os meget fin ud faktisk taget i betragning af km stand som skræmmer mig lidt Aalborg er bare lidt langt væk da jeg er fra Nordsjælland smiley .. D
    Det er sødt af dig og tilbyde Søren, men det er en lang tur synes jeg smiley .men en f2 eller f3 bliver det i hvert fald.. Er lidt overrasket over at de kan køre så langt og man ikke skal være bekymret hvis de har kørt de 70000 eller derover. smiley

• #18   8. aug 2014 Jeg vil gerne køre til Fyn eller Jylland tæt på Fyn men ikke helt op til Aalborg smiley

• #22   8. aug 2014 Jeg har selv hentet to mc'er i odense. Dejligt med en lang første tur smiley Du siger bare til hvis du ombestemmer dig.

• Daniel L
    Daniel L Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #23   8. aug 2014 Og Aalborg er rimelig nemt at nå med toget fra Hovedbanegården:)

Har selv en f2, det er en fantastisk maskine!
    -er selv begynder og det er min første mc. Meeeen det går satme stærkt, det bestemmer man selvfølgelig selv, men selvom jeg i bil osv altid kører pænt, kører også pænt på denne men hver gang jeg sætter mig og bliver der lagt lidt mere på farten.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #24   8. aug 2014 Fåes der bedre mc til prisen, end som den her:
    (link fjernet)

Det tror jeg nu ikke.

• #26   9. aug 2014 Jeg hælder bare mest til en cykel som har kørt lidt mindre, da jeg sammenligner det lidt med en bil ( arbejdsskade ) smiley Men jeg tænker meget over det..

Men jeg ved godt det er nemt og komme til Aalborg, dog koster det hurtigt en 1000 kroneseddel for mig hvis ikke mere frem og tilbage samt tid smiley

• #27   9. aug 2014 Men som sagt så har jeg sat mig lidt på og købe en på Fyn smiley Regner med at tage til Fyn i løbet af ugen smiley

• #30   9. aug 2014 Der må jeg give OU812 medhold. Det er knagme en skarp pris smiley

• #31   9. aug 2014 Når næste tankning er tom har min CBR 600 F2 rundet 80.000 km og den rykker stadig som en drøm. Den har haft en enkel problemstart de sidste 5.000 km, som muligvis var lidt fugt eller skidt, da det var løst af sig selv ved at stå nogle timer.

Det er brandærgeligt at der er så meget frygt for km stand for det er ubegrundet - det handler om vedligehold og pleje, herunder at vente til motor er varm inden den skal have noget at leve af.

• #34   10. aug 2014 Hej lige et lille input herfra, havde en cbr 1000 fra 87 der havde gået 220 000 km og kun lagde sig på grund af en påkørsel. (Den starter dog stadigt) og har nu en cbr 600f2 der har gået ca60 000 og har aldrig haft nogen som helst problemer med nogen af dem, på trods af de har og blir brugt som fast transport middel.
    Honda det DUR bare. smiley

Kommentér på:
Honda cbr f2 kn

Annonce