{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Honda cbr f2 kn {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Jeg er blevet lidt vild med en Honda cbr f2 model. Skal lige siges jeg er nybegynder og vil have mig en god og pålidelig start cykel .. Der er en masse til salg på nettet . Men hvor mange km er langt for sådan en satan? Har set nogle til salg som har kørt 30000 og så nogle helt op til 80000. Synes selv personligt at 80000 lyder langt for en mc, men hvad siger i om den model? Der må være nogle rutineret som kan hjælpe mig indenfor det område med den model ?? smiley på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cbr f2 kn
  • #1   8. aug 2014 Nu kan man jo se at du er ny her på MCG, men prøv at søge på forum, der er masser af tråde om km på MCer. Men generelt betyder det ikke så meget hvor langt den har kørt, mere hvordan den er kørt, og passet. Hvis man vil, kan man ødelægge en MC (eller en bil for den sags skyld) på ganske få kilometer!

• #2   8. aug 2014 En Cbr kan køre rigtig mange km .. flere har gået over 150.000km uden de større problemer ... Vi havde een der havde rundet de 100, så tog vi pladerne af den, og bruge den til husmands-race på bane .. Det var den ligeglad med ,, den kørte bare ..

Har selv een nu .. guder må vide hvor meget den har kørt ? . men den gider ikke at gå I stykker !! .. den er ellers blevet skam pryglet, tævet og alt hvad man ellers kan finde på .. den kører stadig pisse godt !!