839 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Yamaha R6 eller Suzuki GSX 600 R? Yamaha R6 eller Suzuki GSX 600 R?

Hej med jer.

Er på jagt efter noget racer, og vil lige spørge om fordele/ulemper ved begge de cykler jeg har kigget på.

Hælder lige nu mest til R6'eren som er fra 2009, selvom Suki'en også er lækker og fra 2012.

Hvad ville I vælge? Prisen ligger lige omkring 100 af de store sedler og begge har kørt ca. 16000km.

God aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha R6 eller Suzuki GSX 600 R?
  • #1   4. aug 2014 Ville sige hvis det ikke er den nye gsxr så vejer r6 noget mindre men magacin har lavet en test mod hinanden af de to cykler og mcn har også...

Men jeg synes man sider meget mere op på en gsxr frem for r6 er meget race. Og gsxr følges også støre synes jeg..

• #2   4. aug 2014 Du skal jo lige vide det kan godt være der står den gsxr 600 er fra 12 men er der en 12 model? Eller er den bare først indregistreret i 12 for ville sige hvis der er den nye gsxr 600 som er en 12 model synes jeg det lyder biligt og så ville jeg meget overveje den..

• #3   4. aug 2014 Det er let at finde ud af, hvis GSXR er nyere end 2011 har den monoblock Brembo bremser foran. Det er en fantastisk racer, men det er R6 nyere end 2008 også smiley

Begge cykler hører forøvrigt til på en bane, du kan ikke rigtig bruge dem på vej og regne med at beholde kortet over en længere periode...

mvh

JimR
    GSXR 750K7 banejern

• #4   4. aug 2014 Jeg ville tage en 06-07 gsxr 750 og bruge de sidste 30000,- på nogle bane dage . Eller gemme dem til ønsket om en ny kværn igen dukker op.:-)

• #5   4. aug 2014 Ja, gsxr 750 eller en 1000. Du får meget for pengene brugt.

Der dukker til tider rigtig gode priser op.

Men R6 er lækker

• #6   4. aug 2014 Jeg ville også sige at en r6 er dejlig på bane.

Har en r6 08 til bane.. Har en kami der har gsxr 600 08 til bane. Så har prøvet begge på bane..

• #7   4. aug 2014 er nu noget vild med den R6.. syntes den ser vild ud.. mvh hc

• #8   4. aug 2014 Honda fireblade?

Siger det dog ikk fordi jeg har en til salg men jeg sys virkelig det er en kanon cykel:)

• #10   5. aug 2014 Så skal du købe en Honda cbr600rr fra 09

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.913
    #11   5. aug 2014 #9 Jeg er enig med Jim. Det er immervæk nemmere at holde sig i skindet på en MC der bliver ukomfortabel ved 140 end en hvor man først skal over 140 før man ikke hænger i armene.

Men i sidste ende kommer det an på selvdisciplin - ikke cyklen.

Ingen af de to MC'er siger mig noget, men hvis jeg var tvunget til at vælge, ville det ende med Suzuki'en. Er man over 1.75, ser det ud som om man har R6'eren stikkende ud af røven, hvor den anden ser lidt mere harmonisk ud med en fører på. Ingen af dem dur dog til gadekørsel, for de skal piskes til døde for at flytte sig. Det bliver man lidt træt af...

• #13   5. aug 2014 Tusinde tak for jeres inputs.

Sajmon: Jeg er lige omkring de 1.75cm så R6'eren kunne nok fungere med mig på smiley Hvilken MC ville du så vælge hvis du mener at de ikke dur til gadekørsel?

Jeg synes ikke Honda CBRR ser så lækker ud som de to andre, men helt sikker en rigtig fed maskine.

Nogle der ved hvor store GSXR 750/1000 er i forhold til 600? Som sagt rager jeg ikke mere end de 1.75cm op i landskabet.

• #14   5. aug 2014 Gsxr750 og 600 har samme str 100%

• #15   5. aug 2014 Tak Brian.
    Kigger lige lidt på 750'eren så smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.913
    #16   5. aug 2014 Enhver naked bike er et bedre valg til gade. Man sidder meget mindre anstrengt og de er ikke så sporty i motorkarakteristikken, så de giver meget større smil når man ikke skal prygle dem så hårdt hele tiden.
    Fair nok - vi er ikke alle sammen ens, men hvis ikke du har prøvet sådan en, skal du gøre dig selv en tjeneste at prøve et par stykker. Meget mere kørbarhed og komfort.

Og spørgsmålet om du så kan "følge med de andre" er irrelevant. Stort set alle cykler kan følge med hinanden - det er meget mere føreren det kommer an på. Squids med sportscykler som kører 250+ når det går ligeud, er der nok af allerede... smiley

• #18   5. aug 2014 Der er sgu ingen der køre fra en hornet... Der er mange som er hurtigere i idiot testen over 200, men over et lidt længere stykke er der ikke nogen der har højere fart......
    Ingen tvivl om at 240 er rarere bag en kåbe, end på en naked. Men eftersom straffen hedder ubetinget frakendelse ved de hastigheder, er det en kæmpe fordel at køre på noget som føles meget hurtigt noget før smiley

Kommentér på:
Yamaha R6 eller Suzuki GSX 600 R?

Annonce