753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

de vil ikke forsikre mig!! de vil ikke forsikre mig!!

skal snart have mig en fzr 1000 = 1002 ccm og har lige talt med gf forsikring og det vil de ikke forsikre den. nogle af jeg der har haft samme problem?
syntes jeg har set at der er nogle af jer der har fået forsikret en mc selv om den er 2 ccm over ders granse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  de vil ikke forsikre mig!!
  • #1   9. aug 2006 Det er jo også kun til 1000ccm de forsikrer, de er vel nød til at stramme snoren et eller andet sted....

• #2   9. aug 2006 Prøv at spørge FZR/YZF 1000-ejere, mener også jeg har læst herinde at der var flere der ved at presse GF lidt godt kunne få den forsikret ved dem.

• #3   9. aug 2006 Ring til et andet selskab. Jeg kan ikke forstå at I gider
    diskuterer med dem. Hvis de stiller sig på bagbenene
    Så er det da bare at gribe knoglen og spørge nogle andre.
    Jeg har selv ret gode erfaringer med Fair og det til fornuftige priser.

• #4   9. aug 2006 jeg er kun 19 år og har 1 års køre erfaring så tror at alle andre en gf vil ruinere mig...

• #6   9. aug 2006 19 år gammel og 1 års erfaring - 1002 ccm!

Mon der er nogen, der vil forsikre dig???

Der er jo selvfølgelig muligt, at det er lettere med veldokumenteret drosling.

• #7   9. aug 2006 Lasse L

Du har jo stillet spørgsmålet, og også fået svar, én gang før ifølge linket, så hvorfor spørge igen? smiley
    Snak da med Johan fra den anden tråd om sagen, kunne tyde på det er lykkes for ham.

• #9   9. aug 2006 Det handler om hvordan man taler til og med GF. Jeg har selv fået ok til at forsikre en FZR1000.

Knud: GF tager 2500 kr årligt for ansvar når du er nybegynder. Uanset om du kører 1988 GS500 eller 2005 R1'er. Humlen er at det gælder op til 999ccm smiley

• #10   9. aug 2006 Synes måske nok også at 1002 ccm er lige rigeligt til 19 år og et års køreerfaring... Så snart forsikringsselskabet ser dine data kan det for dem kun ende med uheld=udgifter... Tror desværre at din lave alder samt dit valg af maskine umuliggør din situation.. Jeg er 23 år og det var rigeligt svært. Mit råd er at spørge top danmark.. Men nu er du advaret, det kommer til at koste dig BOXEN!!

• #11   9. aug 2006 Hvis det var mit selvskab gad jeg sku heller ikke forsikre en på 19 med en 1002 ccm. Du skal da have et kit på som der bliver sagt.

Dropper du kittet og der sker et uheld, gider de da heller ikke dække.

Det er jo ikke for sjov man skal lære at begå sig i trafikken, især for yngre, derfor de regler med "begynder mc".

• #12   9. aug 2006 Prøv AROS forsikring...spørg efter Jesper..han kører selv R6 ..han er til at snakke med...

• #13   9. aug 2006 Jeg er elite bilist...32år og betaler 8500 kr Årligt...igennem Jesper for en Kasko...
    Er sgu en Ok pris...
    Men husk dine andre forsikringer skal med over...

• #14   9. aug 2006 Da jeg skulle finde en forsikring til min lille r6, fik jeg afvide af alle de "små" selskaber, at man skulle prøve de "store" selskaber som Tryg, codan og topdanmark.. og det blev til Tryg..Så prøv dem.

• #15   9. aug 2006 manden beder ikke efter jeres altid hellige meninger...´
    dækker forsikringen når i kværner en på jeres tunede og næsten altid ombyggede cykeler med 250km/t?

træls hvergang en ung gut med stor cykel har et spg, så skal det ALTID kommenteres igen og igen og....

det er vel op til vedkomne selv, og hvis det er jeres børn han kører ned, ja så er det vel ikke værre end en på 30 der stadig er et legebarn og tager på kursus i at lave wheelis og herved er blevet lidt for selvsikker på hans kørsel!
    just my 2 cents. (-:

men sur røv med gf, sagde du ikke bare modelnavnet, for så ligger den da så tæt på grænsen så det er gnieri.

• #16   12. aug 2006 Hey alle. Spændende læsning må jeg sige. Jeg er fylder snart 20 og har kørt mc i en år... Jeg går og overvejer at invisterer i en Fireblade fra starten af 90'erne, men nu her da jeg er begyndt at undersøge forsikringer ser det sgu noget sort ud. Efter nogen tids søgen har jeg stadig ikke fundet noget som vil forsikre mig.....Nogen der kan hjælpe? Måske ham Jesper fra AROS som Kim fra Århus snakkede om...

På forhånd tak for jeres svar!
    Jacob

Kommentér på:
de vil ikke forsikre mig!!

Annonce