1.398 visninger
|
Oprettet:
Foto af mc tyve fra århus {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes det er alt for tidligt at denne tråd er hoppet om på side 4 på Danmarks største motorcykel site..
Lad os holde fokus..
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/212094-foto_af_mc_tyve_fra_aarhus
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.489
Det tog da ingen tid at give mig en bøde på 1000kr for at køre 68 km/t, og et brev om at jeg kunne få 6 dages fængsel hvis ikke jeg betalte ...
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
aug 2006
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
Ingen mennesker bryder sig om at blive udstillet på en negativ måde og slet ikke konstant..
Hvis jeg f.eks kan medvirkende til at han/de bare har 5 % mindre chance for at få fisse ved konstant deling så har min tid/indstats ikke været spildt..
Jeg har delt den på facebook og den er delt videre igen, og det vil ske igen og igen..
Det at bare jeg har delt opslaget og mine venner har delt videre gør at flere hundrede mc folk har set opslaget og det er alt fra store Harley klubber til rockere og politikere samt politifolk, og jeg er kun en' bruger herinde som så opslaget..
Jeg vil godt æde min sure svedige sommer trusse på, at ved, at jeg har delt opslaget har gjort at mindst en person mere vil være med til at bære benzin til fremmedhadet i Danmark ligesom der vil sidde mindst en som mener at enhedslisten skal have en stemme til næste valg så der kan øges økonomisk støtte til at hjælpe de vildfarende sjæle til bla. psykolog hjælp inden at de mister respekten for alt og dem selv..
Begge dele er godt og skidt samt en kedelig udvikling i et godt samfund, men kun ved en indsats kan man flytte noget og det skal vi uanset måden det bliver gjort på..
apr 2013
Hahahahahahahahahaha. :D
aug 2006
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
"" Det er jo det samme som at sige at de Danske modstands folk ikke skulle have brugt krudt på at kæmpe imod overmagten i anden verdenskrig Nikolaj..,ingen kommer nogen steder hvis alle har samme holdning som dig.. ""
Har du selv et bud på hvad pointen i ovenstående er.. ?
aug 2011
apr 2013
Jeg ved ikke helt hvad in pointe er, men som jeg læser det så mener du at din gerning (uploade billeder) svarer til at kæmpe mod den tyske besættelsesmagt. Ja, du ser nærmest dig selv som en moderne frihedskæmper, fordi du uploader billeder af nogen Gellerup lømler.
En sammenligning som jeg mener både er forkert, og en hån mod frihedskæmperne.
@ #6
Claus L må da gøre lige hvad der passer ham (Så længe administratorene her inde er ok med det). Det betyder ikke at jeg skal bifalde ham som frihedskæmper
aug 2011
apr 2013
...men det gør jeg ikke
aug 2011
jan 2009
Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 222
aug 2011
ved ikke om et tæskehold er løsningen altid, men at prøve at offentliggøre det yderligere og lægge større pres på myldighederne var nok et mere konkret bud !
Foto af mc tyve fra århus