808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Defekt bt023r? Defekt bt023r?

Er kørt på ferie til Ungarn.
Ved færgen i dk så jeg at midten af dækket havde en smule meget meget små bobler.
Har kørt med stor oppakning herned i varmt vejr, har kikket en gang imellem og ser lidt værre ud for hver 1000km.
Nu her i Ungarn er udhulningen 0-3 mm bred og 0-2 mm dyb.
Der er ikke noget der skraber på, og har hugger på, så den kan vel ikke skrabe på selve mc.
Er dækket defekt, eller sidder der en lille smule skidt, der rammer dæk ved bump?
Det har ikke samme skade hele vejen rundt.
T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt bt023r?
  • #1   18. jul 2014 hej har selv haft BT 023 på gsxr 1000 det havde samme spor midt på , og kørte fint ned til under 1 m/m så tror ikke det er noget du skal være urolig for mvh. kim

• Carsten M
    Carsten M Tilmeldt:
    mar 2011

Følgere: 1 Svar: 122
    #2   18. jul 2014 Hej Thomas,

Det er en afladningsstribe grundet det høje indhold af silica i slidbanen - for at undgå opbygning af statisk elektricitet (især ikke når man tanker... :-0)
    Altså ikke noget at være bekymret for. Michelin har det også i deres konstruktion/gummiblanding.

• #3   19. jul 2014 Okay tak for svar, de kunne da godt i bedste topgear stil skrive noget med at dækket smuldre fra hinanden ved berøring ??
    Køre videre til Budapest biker Camp nu, og skal på skydevåben og skyde med alt .

T

• #4   19. jul 2014 Der er dæleme hyggeligt her i bikercamp Budapest.

profilbillede
Kommentér på:
Defekt bt023r?

Annonce