{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.414 visninger | Oprettet:

Snorre T
Snorre T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16

mc transport hjem fra sverige hjälp {{forumTopicSubject}}

hej jeg er en ung dansk motor cyklist på tur i sverige. Min motorcykel er brudt sammen og kan umidbart ikke laves på närmeste värksted. Jeg söger en billigst mulig hjem transport. Er der nogle herinde som har erfaringer med hjemtransport fra sverige, eller eventuelt har lyst til og mod på at transportere en mc hjem fra örebro mod betaling.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc transport hjem fra sverige hjälp
  • #1   9. jul 2014 leje en kassevogn eller trailer på den nærmeste q8/ok tank..

• #2   9. jul 2014 du kan godt leje dem så du kan stille bilen/traileren i Helsingborg eller Malmø

• #3   9. jul 2014 Har du kasko på den?

• #4   9. jul 2014 eller tegn et Falck abonnement på den...og vent 3 uger med at ringe til falck

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#5   9. jul 2014 Rene: nej jeg har topdanmarks mc vej hjälp og mine kammerater og jeg havde fejl-läst det til at der var hjemtransport med i abbonomenter også udenfor danmark, men er blevet klogere.

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#6   9. jul 2014 WSU: ok jeg vil undersöge muligheden for det. for indtil videre har jeg fået det billigste pris overslag på 10.000 og det var kun et hurtigt overslag fra hoften..

• erik K
    erik K Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 19
    #7   9. jul 2014 gi mig 5kg og jeg henter

• #8   9. jul 2014 Snorre,

Om du inte känner någon som kan hjälpa med transporten av din mc, ville jag nog hyra en större bil, och se om du får lämna hyrbilen evt. i Helsingborg. Och där få en dansk kammrat över med bil, trailer, liknande.

Annars hitta mc värkstad i Helsingborg, ta toget hem, och tillbaka när cykeln är klar.

Hoppas att du får en lösning snart.

• #9   9. jul 2014 #7
    du da en rigtig biker ven.

or not.

. .

tråd starter.
    hvor er du i sv.

hvad tror du der er galt med din mc.

vil det være en ide som hans siger at sætte den til rep i sv. vil gerne finde telefon nummer frem til dig.

mange forhandler henter din mc i vejkanten, hvis de skal rep .

mvh

• #10   9. jul 2014 Busa: han skriver at han er i Örebro. Altså et lille stykke vej oppe i Sverige.

• #11   9. jul 2014 Hmm - troede man automatisk fik udlands hjælp med hos TopDK..

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#12   9. jul 2014 hej tak for de mange svar og muligheder.
    jeg er i örebro.
    min mc er en triumph t100 anno 1970 så i tilfälde af der skalbruges reservedele bliver det på längere sigt. motoren ser ud til at have sat sig, på enten den ene eller den anden måde.
    Den er blevet bukseret på et af autohjaelpens lagre her i örebro og vil blive sändt på naermeste vaerksted. men hvis den ikke kan laves med simple midler og inden for en pris som jeg har råd til, bliver jeg nöd til at få den hjem til Hundested på Sjaelland. jeg har kun det basale med mig: ring-gaffelnoegler, unbraco noegler og svensknoegler.

jeg var lige på q8 stationen og spörge, men de udlejer ikke biler desvärre.

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#13   9. jul 2014 Hans-korsoer: ja det er også en mulighed. men jeg er mere ude i at få den billigst muligt hjem hvor jeg har stoerer mulighed for at lave den selv eller med kyndig expertise evt. med mc mekaniker. i takt med at jeg har pengene og tiden og delene.

• #14   9. jul 2014 pis .

men
    sig til, hvis der er noget vi skal undersøge eller tjekke, eller ringe til , for dig

hvis det er til nogen hjælp .

mvh

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#15   9. jul 2014 VT1100: ja man får den udlandshjaelp at de koerer ens mc til naermeste vaerksted. men det står sådan til at den endnu ikke er kommet på vaerksted. (den gik i stykker ved 16 tiden igår) jeg kan endnu ikke få af hvide hvornår den kan komme på vaerksted.
    jeg er selvfoelgelig ikke mekaniker, men har en smule erfaring med reperationer af gamle mcér og knallerter. jeg tror hverken denne reperation bliver billig eller hurtig hvis den skal holde til hjeturen..

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#16   9. jul 2014 Busa C: tak jeg sidder i campingpladsens computer rum så jeg kan soege på eventuelle mugligheder for en hjemtransport. så den stoerste hjaelp er hvis nogen af jer kendere en billig mulighed for hjemtransport. evt som noget godstransport eller hvi i lige skulle kende en vognmand eller anden med mulighed for at tage den med til sjaelland for et beloeb inden for min prisklasse. almindelig fejeblad er for dyrt og de transportfirmaer jeg har snakket med vil ikke tage en mc med fordi der er tale om evt olie eller benzin. Så evt. må jeg finde et sted jeg kan leje en kassebil eller lignende og koere den til helsingborg eller hjem i hundested.

• #17   9. jul 2014 Find en lokal eller lands Triumph klub evt i DK og der er sikkert en som kan hjælpe dig videre.

• #18   9. jul 2014 http://www.tomccsweden.se/

• #20   9. jul 2014 (link fjernet)

• #21   9. jul 2014 #15

Det er sgu da rigtigt. Har heldigvis aldrig haft brug for min - hverken på MC eller bil.

Har lige hørt en kammerat (lastbil chauffør) om han kender nogen der kører Sverige.

Evt. Se om der ligger noget transport center i nærheden - og kig efter DK plader smiley - Ku' være nogen kunne have den med..

• #22   9. jul 2014 En varevogn fra lej et lig til 500 for en dag + 2000 for de tusinde kilometer du kommer til at køre + diesel og bro +- 4000 og så skal du have en makker der gider køre op fra dk og hente dig.
    Tilbuddet fra #7 på 5k er måske ikke helt dårligt.
    ellers så en makker med bil og en gratis trailer her fra dk.

• #23   9. jul 2014 #22 .

ja kan godt se det løber op så.

så til #7 .

ups.
    sorry .

mvh

• #24   9. jul 2014 Vil anbefale du finder en opstaldning og så tager hjem og finder ud af hvem som har bilen du kan låne billigt, diesel skal du jo købe alligevel, så der er ingen besparelse ifht at leje ved officielle firmaer.
    Hør evt Baghjulskongen herinde.

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#25   9. jul 2014 hej igen tak for alle svarene og hjälpen den har der vaeret brug for. det er dejligt at vide at man ikke er helt aflene selvom man står langt oppe i sverige. smiley konklussionen bliver at benytte mig af lej et lig og tage hjem og hente en bil fredag. opstaldning må jeg finde idag eller imorgen. med mindre jeg kan finde et lokalt transportcenter med en vognmand som vil have en ekstra tjans til dk.

• #26   9. jul 2014 Prøv evt Sølle Racing, ligger langt mod syd, kan være han har nogen forbindelser til discount priser.

• #27   9. jul 2014 http://www.solleracing.se/

• #28   9. jul 2014 Hejsa, jeg kan godt hjælpe dig, men først på næste lørdag - Tænker på at udgifterne vil blive ca. 2500 - 2800,- Jeg skal ikke have noget for tiden, men kun udgifterne betalt.

Evt kan du leje en varevogn hos move-it med fri km, og så selv hente cyklen.. smiley

Skriv mig en PB hvis det er.

• #29   9. jul 2014 Kommer sgu da i tanke om jeg kender en der kan køre der op, han har lige synet sin kassevogn.
    Giv mig en adresse han kan søge på og så finder jeg lige ud af det for dig???

• #30   9. jul 2014 Hans kassevogn er IKKE gået gennem syn, men gør det måske i denne uge, og der er ikke plader på.
    Kender også en mand der oppe, har bare ikke den mobil med hans nummer med på job, så kan ikke få fat i ham. Han ville helt sikkert hjælpe.

Ralf Laursen fra Apostolsk Højskole i Kolding. Bor i Dalarne mener jeg.

• #31   9. jul 2014 Ved ikke om det er ham her, og han kan ikke læse og skrive, men er dansker.
    Fandt det her på nettet.

Rals Laursen
    Snöborg 39
    78051 DALA-JÄRNA

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#32   9. jul 2014 hej igen campingpladsen jeg overnatter på hedder gustavsvik og adressen er: sommarrovägen 1 70230 örebro og min motorcykel opholder sidst jeg er oplyst også i örebro, men adressen jeg har fået er forkert så topvejhjaelp europa er ved at finde ud af hvor den er for mig. men ihvertfald også i örebro.

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#33   9. jul 2014 # 28 jeg har lige set på move it´s hjemmeside og man må desvärre ikke koere udenlands med deres biler p.g.a. deres forsikring.

• #34   9. jul 2014 Kan man ikke betale noget ekstra til Topdanmark for at få den hjem ??

Ellers så få da værkstedet til at lave den, så må du tage toget op efter den når den er klar.

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#35   9. jul 2014 #34 hvis de kan lave den, så er det en sag. det vil hoejest sandsynligt koste en del, med en maskine af den alder. men indtilvidere har de ikke fået den på vaerksted og det er slet ikke sikkert at de kan lave den. jegkan selvfoelgelig spoerge dem naeste gang jeg kommer igennem, men de siger indtil videre at jeg skal soerge for at få den hjem.

• #36   9. jul 2014 Det er jo charmen ved at køre på noget gammelt nisse pis smiley og det giver grobund for en masse sandfærdige røverhistorier omkring lejrbålet, hvergang man mødes med ligestillede smiley
    Håber du får den fikset.

Mvh Brian

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#37   9. jul 2014 # hvem er ham baghjuls kongen forresten?

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#38   9. jul 2014 #36 ja det har du ret i, men jeg ville nu stadig oenske at jeg kunne få den tilbage til danmark, hvor jeg ved at jeg kan få den lavet på sigt.

• #39   9. jul 2014 E n bruger her inde.....

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#40   9. jul 2014 er der nogen herinde som kender erik K? som snakkede om hjemtransport for 5k.
    for jeg kan ikke skrive pb til ham

• #41   9. jul 2014 Dette tlf nr er på hans annonce 26705830

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#42   9. jul 2014 ja den mulighed havde jeg selvfoelgelig ikke set smiley

• #43   9. jul 2014 Hej har du ikasko på den og vej hjælp

En jeg kender kørte i stykker i Sverige sidste år , han fik da transporteret den til Helsingborg med SOS-vej hjælp

• #44   9. jul 2014 SE DIN PRIVAT BESKED

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#47   10. jul 2014 hej alle jer fantastisk hjaelpsomme og soede mennesker som har skrevet til mig herinde med både tilbud om hjemtransport og vejledning og gode råd. i skal have mange tak for alt jeres hjaelp! smiley
    jeg har nu indenfor de seneste par timer fået hjemtransport i stand i form af en god ven som koerer herop og henter mig og min mc i en trailer engang i aften/nat smiley

• Snorre T
    Snorre T Tilmeldt:
    jul 2014

#48   10. jul 2014 #43 og #46: jeg har top vejhjaelp europa men ikke kasko og jeg har fået undersoegt om mulighederne via at tilmelde den kasko og derved få den transporteret hjem, men jeg fik afhvide at det ikke kunne lade sig goere.
    jeg har i midlertid foerst fundet min mc ved 14-15 tiden idag, da den har vaeret forsvundet i tophjaelps system de sidste par dage.

• #49   10. jul 2014 godt du har fået styr på det .

mvh

• #50   14. jul 2014 Hvordan gik det med at få din MC sikkert hjem? Og har du fundet ud af hvor omfattende reparationerne bliver? Jeg er selv lige kommet hjem efter en uges MC tur i Sverige, og var næsten i Örebro da du skrev indlægget, men har først være logget på her i dag smiley Ellers var jeg gerne kommet op for at holde dig med selskab. Har tilfældigvis gode oplevelser med Örebro, efter jeg var der med en kammerat (man råber Örebro højt tre gange - meget internt).. og så var der dansested, med 90% piger - nå - det var vidst et sidespor smiley

Kommentér på:
mc transport hjem fra sverige hjälp

Annonce