759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

God opgradering af affjedringen God opgradering af affjedringen

Jeg har mig en nogenlunde standard Suzuki SV650s fra 99.

Affjedringen på den er noget blød. Efter at have læst på nettet, på div. fora, har jeg så erhvervet mig en bagdæmper/fjeder fra en Kawazaki ZX6R.. den passer nærmest lige over, og skulle så være en fornem opgradering.

Dernæst var planen at opgradere forenden til at benytte GSXR600/750 upside down gafler, da disse skulle være fine erstatninger til de meget bløde standard gaffelben. Jeg er så blevet klar over at jeg skal give ca. 9000 for forenden fra en K6-K9 GSXR og dette er så ikke længere så indbydende.

Jeg har så læst at man kan rette op på standard gaffelbenenes slatne karakteristik ved at benytte emulatorere.

Er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan jeg får affjedringen på den her motorcykel til at spille bedre end standard, og på den måde give mig bedre oplevelser på vejene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God opgradering af affjedringen
  • #1   27. jun 2014 Hiv begge ben af og send dem en tur til Michael graversen (Hyperpro). Det vil hjælpe gevaldigt på den. Og til små penge. Er ret sikker på du ikke kommer af med mere end små 2000kr .

• #2   27. jun 2014 Og køb en bagdæmper der passer til cyklen i stedet for det amerikaner fusk med at tage noget fra en anden model hvor karakteristikken er helt hen i vejret.
    Hyperpro laver et sæt til din model til billige penge, gi dem et kald og få en god pris på noget der duer og passer til cyklen og din vægt

• #3   27. jun 2014 Købte en komplet hyperpro Pro bagdæmper af Michael og fjedre og olie til foran samt en styr dæmper og det var en helt anden cykel især styr dæmperen gjorde meget

• #4   27. jun 2014 Kan kun tilslutte mig de andre. Snak med Michael fra Hyperpro og få ham til at finde en løsning der passer din pengepung. Det er alle pengene værd lige meget om du vælger den lille eller store løsning hos ham.

• #5   27. jun 2014 Race-Tech laver flere plug and play kit for billige penge .. Ellers send mig en tegning over hvad din gaffel har inden I, og jeg skal give dit et set-up, så den ikke er slatten..

• #6   28. jun 2014 Tak for hjælpen gutter.. jeg tage en snak med Hyperpro smiley

Kommentér på:
God opgradering af affjedringen

Annonce