8.829 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Bluetooth højtaler til styrthjelm Bluetooth højtaler til styrthjelm

Nu har jeg søgt nettet tynd, uden at finde noget brugbart til under 2500,-

Kan det passe at man ikke kan finde noget bluetooth højtaler til styrthjelmen, uden er er intercom og alt muligt andet smart i.

Jeg skal bare have så jeg kan høre lidt musik og GPS´en, der behøver ikke være til telefon i... hvis der er gør det ikke noget, men skal kun have til en hjelm og har derfor ikke brug for intercom.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bluetooth højtaler til styrthjelm
  • #1   22. jun 2014 Ved ikke og thansen stadig har noget, men lidl har også nogle gange

• #2   22. jun 2014 Interphone f3

• #3   22. jun 2014 Den er med intercom Nicklas... Gider ikke betale for noget jeg ikke skal bruge, er jo vestjyde smiley

• #4   22. jun 2014 Det er ellers noget af det bedste og billigste tror jeg.

• #5   22. jun 2014 Syntes ikke det er billigt... *G* Men jeg må se hvad jeg kan finde..

• #6   22. jun 2014 En ældre model Interphone eller Cardo, må da kunne opfylde dit behov. De kan lidt mere end du har behov for, men de må efterhånden være til at betale.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.543
    #7   22. jun 2014 Som alt andet hænger pris og kvalitet sammen!

Det springende punkt for dig er nok koblingen til GPS. Har du allerede en GPS og hvilken? Hvad angår musik kan du jo sagtens finde nogle tynde højtalere i samme kvalitet (dog billigere) end dem der bruges ift. Interphone, Cardo, SRC m.fl. Udfordringen er dog den, at du skal koble din GPS - og gerne trådløst - du gider bestemt ikke at have en ledning dinglende mellem hjelm og udstyr!

Du finder bunkevis af "billige" løsninger på eBay...

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=helmet+speakers&rt=nc&_dmd=2

• #8   22. jun 2014 Jeg bruger min iphone som GPS, så der skulle ikk være noget problem.
    Og nej, gider ikke have en ledning, jeg har kørt med ledning, men nu har jeg fået monteret en holder på cyklen, så jeg også kan se skærmen, derfor jeg gerne vil have det trådløs...

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#9   22. jun 2014 Så skal du bruge en hjelm Bluetooth-enhed, hvor du har højtalere og kobling (BT) til din iPhone. En god brugt Interphone, Cardo, Sena m.fl. kan du nemt finde på eBay til en billig penge.

• #10   22. jun 2014 Jeg har søgt, men kan kun finde nye... jeg har dog fundet en her inde der har et mr handsfree sæt, til billige penge, der opfylder mine krav... *S*

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#11   22. jun 2014 Så må du søge igen... jeg brugte mindre end 1. minut til at finde et Cardo til kr. 200,-
    smiley Endda på en dansk portal....

• #12   22. jun 2014 GTR >>>Hehe har du evt. et link ??? er sgu ikk så god til det der internet noget... troede det var en døgnflue, så gad ikke sætte mig ind i det smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#13   22. jun 2014 Se PM smiley

• #14   22. jun 2014 Fandt den lige som du skrev... desværre er den kun med en højtaler... vil rigtig gerne have med 2.

• Marianne P
    Marianne P Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 29
    #15   24. jun 2014 Jeg købte sidste år hos Enghave mc, et sæt til at sætte i hjelmen, intet uden på hjelmen. der er 2 højtalere, 1 mikrofon. Jeg bruger det til telefonen når den ringer/musik og som gps. Kostede omkring 800,- kr (ingen ledning fra hjelmen til mobil.)Bruger Bluetooth. Det hedder Caberg D2-HSAi. Jeg er glad for det, der har ikke været problemer med mistet forbindelse, heller ikke når mobilen ligger i bukse lommen. Jeg har sat det i en Shoei hjelm.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#16   24. jun 2014 @Marianne: Har du ikke udhulet enormt meget plads til de Caberg-højtalere? De ser ud til at være næsten 12-13mm tykke!!

• #17   24. jun 2014 Mange tak for de gode indput...

Jeg ente med at tage chancen, kørte i T. Hansen og bad og at se på et sæt med øre og fingere.... Det fik jeg sgu lov til... Har nu købt et sæt til 499,.- som det Marianne beskriver...

Jeg har i dag været på en bette tur på små 200 km og jeg er MEGET overrasket over det, det passede perfekt i hjelmen, jeg kan hverken mærke højtaler eller mikrofon.

Det hele kan stemmestyres gennem min Iphone, jeg skal bare sige en kommando og der efter hvad jeg ønsker (Musik, opkald, GPS osv) fungere over alt forventning, det spiller meget højt, men stadig rent, opkald går tydelig i gennem selv med 100 km/t, musikken bliver dæmpet når GPS damen snakker... alt i alt, meget overrasket...

Det er sådan et sæt.
    http://www.thansen.dk/product.asp?n=-1428853250&pn=-481101883

• Marianne P
    Marianne P Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 29
    #18   24. jun 2014 GTR: De er 8 mm. Jeg fjernede bare de flade skum puder der sad lige ud for ørene, højtalerne fylder lidt mere, men sidder fint. Men du skal lige være opmærksom på hvor du sætter dem i forhold til dine øre. Da de er lidt mindre i diameter end de skum puder jeg fjernede, har jeg sat dem så de ligesom sidder lidt i bunden, så passer det med hvor mine øre er når hjelmen er på, Det kan jo være forskelligt.
    Jan L: Godt det lykkedes.

Kommentér på:
Bluetooth højtaler til styrthjelm

Annonce