1.915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Revzilla Revzilla

Hey allesammen.
Jeg bestilte den anden dag en Bell Bullit hjelm fra den amerikanske hjemmeside Revzilla. Dagen efter bestillingen modtager jeg en mail fra en af deres medarbejdere som skriver til mig at før de kan videre behandle min ordre skal jeg sende et højkvalitets billede af mit pas og det samme af mit Visa Dankort(både for og bagside). Jeg har før bestilt div. ting hjem fra amerikanske hjemmesider uden at skulle oplyse lignende ting - derfor svarede jeg tilbage på mailen at jeg følte mig utryg ved situationen og godt kunne tænke mig en dybere forklaring på hvorfor de ønskede sådanne oplysninger. Medarbejderen (Brandon) svarer tilbage at det er for at de kan sikre sig at jeg er den retmæssige ejer af dankortet og at de ønske den højest mulige sikkerhed blandt hjemmesidens brugere.
Her et døgns tid efter bestillingen har de stadig ikke trukket nogle penge fra min konto hvilket må siges at være positivt, men nu står jeg tilbage med valget om at sende dem billeder af pas og dankort og eftersigende modtage pakken, eller lade vær og intet se til pakken.

Har i nogen erfaring med hjemmesiden eller andre der har efterspurgt sådanne oplysninger? Og tror i i bund og grund det er en smart ting at overlade oplysningerne til dem?

I håb om svar og hjælp.
Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Revzilla
Kommentér på:
Revzilla

Annonce