{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Trackday & banekørsel. Hvad Nu ? {{forumTopicSubject}}

Var for nogen år siden med på kalkunhalsens dage på knutten men vil nu gerne noget mere. Husker det som ikke meget køretid og mange dikteret regler og dyr.
Hvad skal man tage på når man gerne vil give lidt fart og gerne have mest køretid uden at betale spidsen for det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trackday & banekørsel. Hvad Nu ?
  • #1   18. jun 2014 Banedage koster næsten lige meget, uanset hvor du køre, om det er på Padborg Park, Oschersleben, Lausitsring eller Brno. Ca 1200 kr om dagen.
    Arrangørerne deler som regel om i 4 grupper, så det giver 6 stk. 20 min pas om dagen.

Kig på www.racing4fun.de

• #2   18. jun 2014 Det mener jeg osse er noget billiger end det jeg betalte på knutten. Er dette tysker firma professionelt?

• #3   18. jun 2014 Team-trackday.dk syntes at være billigt lige pt.

Ellers er der mange udbydere efterhånden.

Zenergyracing.dk
    Racing4fun.dk
    Bike-promotion.dk

og ja dagsprisen af 1200 kr passer meget godt.

Håber at se dig på banerne

Skriv endlig hvis jeg kan hjælpe med noget

/Mikkel - Ms@mil.dk

• #4   18. jun 2014 Kalkunhalsen he he he smiley
    Zenergyracing.dk og Team-trackday.dk giver meget mere for pengene så ta med dem og aldrig har jeg hørt brok om dem.

• #5   18. jun 2014 Check (link fjernet) hvor man kan køre 'søndagskørsel' på Sturup for 600 SEK (5 x 15 min) eller Knutstorp for 1100 SEK (8x15 min).

Det kræver at man melder sig ind i januar (300 SEK) men jeg tror nok man også kan melde sig til lidt dyrere uden at være medlem.

Er man desperat så kan der køres aftenræs i ca. 3 timer på Falkenberg eller Anderstorp ved at møde op og smide 500 SEK - vi prøvede det sidste år og det var en fin tur men lidt dyrt når man regner hele turen med.

Ellers er det bare at checke alle udbyderne på http://www.trackdayguiden.dk/

mvh

JimR

• #6   18. jun 2014 Ud fra Hugos profil ser det ud som om du kommer fra Jylland. Udgifterne til broer for at komme til Sverige, kan du i stedet for bruge til at køre langt ned i Tyskland til. Så er udvalget af rigtig gode baner noget større. Der er oschersleben, Eurospeedway lausitzring, Assen i Holland, Hockenheim, eller SPA i Belgien. Smider du kr oveni, ja så er en tur til Brno en oplevelse man ikke skal lade gå ens næse forbi

Kommentér på:
Trackday & banekørsel. Hvad Nu ?

Annonce