398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Vurdering af min Bandit 600N fra '98.. Vurdering af min Bandit 600N fra '98..

Hej gruppe

Hvad vil i vurdere prisen til, på min bandit http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8096 ved et evt. salg?

De hurtige data er: 24000 km, årgang 1998, 600 N, en del små kosmetiske detaljer. Et par af de obligatoriske småridser men ellers pæn og velholdt. Der følger en Givi-topboks med, samt det meste af det org. udstyr, der er udskiftet. Dobbeltudstødningen følger dog IKKE med, det bliver blot den org. samt en IXIL-potte.

Jeg er med på at de fleste dele ikke forhøjer prisen nævneværdigt, men hvor "slemt" er det?

På forhånd tak for vurderingen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af min Bandit 600N fra '98..
  • #1   6. aug 2006 Du er selv inde på at udstyr ikke tæller for noget ekstra, men det kan være det afgørende om man vælger din, istedet for en uden det udstyr.
    Sammenlignet med priserne på DBA så er en pris der hedder 45-55K nok der du skal satse.

Det største problem for GS500, Bandit 600 og SV'ere, er at sælge dem igen på brugtmarkedet. Den lave anskaffelsespris fra ny, har nemlig gjort at mange valgte en spritny istedet for en lettere brugt. Så nu findes der en masse af dem på brugtmarkedet.

/
    Jesper

• #3   6. aug 2006 Jeg vil gerne af med den, da 1200'eren trækker (i mere end én forstand)... smiley -Det er lidt rarere med et større overskud, når lillemor er bagpå. 600'eren er rigtig sjov - ingen tvivl om det, men jeg vil gerne have lidt mere moment og overskud at give af, når der kommer mere vægt på.

Kommentér på:
Vurdering af min Bandit 600N fra '98..

Annonce