1.771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Verdens hurtigeste MC. Verdens hurtigeste MC.

Har længe led efter et sted hvor man har ting skrevet op om hvad der er den Hurtigeste seria produkseret Motorcyekl...

Jeg er rimlig sikker på at "Suzuki Hayabusa" er den der har titlen og har haft den lige siden den udkom...

Hvis der er nogle der ved hvornår den udkom og om jeg har rat i at den er den hurtigeste, så må i godt lige skrive det... Har haft lidt disku med en ven som posstår at Black Bird er nummer 1...
Ja hurtig er den, men ik ved siden af "Busaen".

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens hurtigeste MC.
  • #1   16. dec 2004 Jeg ved at en Kawasaki ZX-12R, også er en af de hurtigste... Jeg sad engang bag på sådan et monster, og den kunne iværtfald godt, trække fra land... :o) Der er lavet mange test med den og busaen... Men jeg tror nok at busaen vandt til sidst... Det er kun noget jeg har læst, så ved ikke om det passer... Black Birden var den hurtigste da den kom på markedet, men de nyere modeller er neddroslet og kan "kun" køre omkring 280 Km/t... VH Niels

• #2   16. dec 2004 Hey smiley tror faktisk det er zx-10 r men ifølge mc-revy er det en Mv agusta f4 på tophastighed. med 307km/t og Zx-12r er 305km/t og hayabusa er 300km/t efter mc.revy

• #3   16. dec 2004 Hmm... Jeg mener at jeg har hørt at producenterne blev mere eller mindre enige om at stoppe ved de 300 km/t som max topfart? Altså hvad det gælder serieproducerede cykler.

HYGGE

• #4   16. dec 2004 Altså cirka 300 km/t smiley

• #5   16. dec 2004 Mener jeg os smiley

• #6   16. dec 2004 Japanerne blev enige om at stoppe ved 300km.
    Agustaen skulle være den hurtigste standard mc i dag
    Søren

• #7   16. dec 2004 De siger at Hayabusaen er den der er bedst at tune på, f.eks er der nogen som sætter turbo på, mener DK voldsomste mc har omkring 400 hk????, sagde du vildt eller hvad.
    Men synes jeg har hørt Kawasaki har lavet en som skulle være hurtiger, sådan er de jo de Japaner de skal jo overgå hinanden ikk haha. mvh Jan k

• #8   16. dec 2004 For lige og få det helt på plads så er verdens hurtigste mc, de bikes som køre Drag Race, du finder ikke mc som køre hurtiger i optræk. mvh Jan k

• #9   16. dec 2004 Jan K.. ham der har oprettet indlæget. har jo os skrevet serie produseret gade motorcykel smiley

• #10   16. dec 2004 Jan K, hehe jeg var nede til DKs stærkes MC i randers i sommers. Til allersidst listede de en hayabuza op og lukke op og for den.... FUCK DA den lyd, bare det at den lød mere voldsom en V2erne(som ellers ruler mht til lyd). Den lyftede teltdugen bag sig, well 2meter eller sådan. Jeg har aldrig hørt noget som den i RL(ok drag race) men den smed 417hk ud på hjulet:D

• #11   16. dec 2004 Ghost Rider har strikket en Bussa sammen med 499 hk. Den er fanme vild. Den er med i filmen Ghost Rider 2.

Film klippet med denne extrem Bussa kan ses/hentes her : http://www.daidegas.it/ under video, og derefter ind under turbo, så ligger klippet nederst på siden.

Jeg sir bare den rykker.......

Mvh Johnny

• #12   16. dec 2004 Det med de 300 km/t de blev enige om var vidst kun hvad speedo kunne vise - de film man ser - og test - der stopper den godt nok ved de 300 km/t men rpm fortsætter og det gør farten også....

-> Thomas

• #13   16. dec 2004 Hehe ja der er en i Danmark som har en busa med 416,7 hk, han bor 20 km fra mig... En jeg kender har siddet bag på den, og han siger at den gik på baghjul med 280 km/t, den er begrænset til 350, og hvis han fjerner begrænsningen kan den køre ca. 400... :o) Ja mange af de nye digitale speedometere stopper ved 299, men de accelererer stadig, for eksempel zx-10r... VH Niels

• #14   16. dec 2004 Det er rigtigt nok at mv agusta f4 tamburini er opgivet til 307 km/t i mc-revyen...

• #15   17. dec 2004 Ja Andre`, det ved jeg godt hehe, men synes lige jeg ville hælde lidt fuel på bålet haha, det skal i prøve og se en dag, også se de top fuel både biler og mc når de bliver fyret af, så er det fanme om at få ørepropperne på haha, top fuel biler har over 6000 hk, og bike er jeg ikke helt sikker på men mon ikke de også smider omkring 2500-3000 hk.
    Hej Nikolaj, jeg har hørt meget om den Busa, og læst om den i turing nyt, jeg fik helt gåsehud af og læse det du har skrevet, bare det at forstille sig lyden, jeg bor tæt ved en motorvej, her i Korsør, når de kommer fra broen og skal overhale, og de så gear to gear ned og drejer håndtaget, så løber det altså koldt ned af ryggen, der findes ikke noget feder end at høre en mc blive fyret af, og især hvis de har en udstødning på som rigtig lyder fedt. Hygge fra Jan k

• #16   17. dec 2004 Hmm.. Uenighed omkring den hurtigste MC, okay den nye R1`er ligger med 180hk og ca 172 kilo tørvægt, tror vi har en vinder! Den passerer hvertfald osse de 300km/h
    Standard Busa trækker over 320km/h testet af engelske journalister.. Det er jo altså ikke sådan at alle prima cykler altså top of the sport stopper lige v 300km/h, de trækker gerne noget længere op.. Kawa zx10r yamahaR1 osv.. Man kan aldrig helt regne med hva de skriver i revyen, da der er stor forskel på hvem og hvor de forskellige cykler bliver testet.. Men mit bud er YZFR1 2004/2005

• #17   18. dec 2004 Hmmm spændende indlæg der er herinde da... men som at der er blevet sagt andre gange, man kan ikk regne med speedometeret 100% hverken dem på selve MC´en eller de angivelser som mc-revyen kommer med. syns nu oz at det er godt gået af Boss Hoss, deres den store MC på 595 kg. med næsten det samme i HK, med to automat gear og så har den en topfart på små 257 km/t. syns nu det er meget godt klaret hehe.
    men er mest Suzuki tilhænger såeh... Busaen, YZFR1, ZX12RR... Honda har oz lavet nogle pretty bad cykler. men glæder mig til at læse videre ang. det her emne.... dog er det største jeg har kørt på alene en Suzuki GS 750 cc, fra 1978. med en vægt på 250 kg. m/ fuld tank. syns nu at den gik godt nok hehe....

MvH. Thor

• #18   18. dec 2004 Ikke for noget men en Boss Hoss, er jo en v8 på hjul, så ikke så underligt den er hurtig, men fuck den må være tung og køre med, man skal ikke tage fejl af en tunet chevy motor, den sparker altså røv. mvh Jan k

• #19   18. dec 2004 Hehe ja jeg så to Boss Hosser til træf i Esbjerg... De lyder også helt vildt godt, og skifter til 2. gear ved 180 km/t... :o) Det skal også siges at de mc`er der er testet i MC-revyen, ikke er kørt ordentligt til... De er bare blevet fyret af fra starten, og vil derfor miste lidt effekt... VH Niels

• #20   19. dec 2004 hehe det er selvfølgelig rigtigt nok... i har vel også set den motorcykel som Honda har lavet? med en tomahawk motor på? V10 hehe. den er ond. men nærmest umulig at køre på tror jeg... men tror også at du har ret ang. de mc´er i mc-revyen.

MvH. Thor L.

• #21   19. dec 2004 Dodge Tomahawk, er en OND MC!!! Det er også en V10 motor der sidder i den.... Men der er kun den så den tæller ik som det her emne er i smiley
    http://www.dodge.com/tomahawk/flash.html
    http://www.allpar.com/cars/concepts/tomahawk.html

• #22   20. dec 2004 ja okay. hehe. nævnte den jo også bare. men den er RIGTIG OND hehe... så på et tidspunkt en MC som en person selv havde bygget. han havde nærmest sat 10 cylindre på den. han havde selv samlet motoren og sat det hele sammen, en mega klods... hehe.

MvH. Thor L.

• #23   7. nov 2009 Sjovt, jeg faldt lige over dette indlæg. Topfarts ræset ser ud til at være toppet dengang for 5 år siden.

Kommentér på:
Verdens hurtigeste MC.

Annonce