1.297 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Jacob Kjær B
Jacob Kjær B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

En studievenlig, fornuftig, første mc? En studievenlig, fornuftig, første mc?

Hej Alle!

Jeg har i længere tid overvejet at anskaffe mig en motorcykel.
Mine største problemer er følgende: Jeg er studerende, mit budget er ikke særlig stort og derudover ved jeg intet om motorkøretøjer, jeg har ikke engang set på biler. Jeg er 22 og har planlagt at tage kørekortet så snart jeg kan.

Derfor håber jeg at jeres ekspertise måske kunne hjælpe mig?
Jeg er på udkig efter en motorcykel (Alt med motor og 2 hjul accepteres som forslag), der brugt, kan findes til:
- En fornuftig pris (jo lavere under 25000 jo BEDRE).
- En holdbar maskine. (Jeg ved godt at der er sammenhæng mellem pris og kvalitet, men der må da være nogle køretøjer derude, der er mere holdbar til billig pris, end andre? Mest af alt er dette også et krav, fordi jeg endnu intet ved om motorer selv, så jeg ville skulle få en anden til at fikse det meste i starten, hvilket sikkert er dyrt...

Jeg går ikke op i udseende, bare den kan køre langt uden at gå i stykker og i synes det er et godt valg smiley Fx er jeg blevet anbefalet en XJ 600 diversion (Som sagt er jeg kun 22, altså må det ikke være for stort).

Har i nogle forslag? smiley Hvad ville i vælge, hvis i stod, i den "finansielle krise" jeg står i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En studievenlig, fornuftig, første mc?