gsx 400 motor {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er den glade ejer af en ældre suzuki gsx 400.
Der er dog et lille men, og det er at den er "tysker droslet" altså droslet permanet med en anden knastaksel, i stedet for en begrænsning der kan fjernes.
Dette giver den 27 hk, uden begrænsningen har den 42 hk, fornøjelsen af de ekstra heste ville jeg gerne opleve.
Derfor vil jeg høre, om nogen af jer herinde har prøvet enten at skaffe en ny knast eller skifte motoren på sådan en.
Sidste mulighed ser jeg som den mest oplagte, men hvor finder man så sådan en motor?
Udgiften skulle gerne være så lav, at det bedre kan svare sig, frem for et helt mc skifte.
Motoren fra både gs og gsx i størrelserne 400, 425 og 450 skulle passe på.
Kom gerne med jeres besyv, på forhånd tak.
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 103
Den skulle have små 60 hk !
Interresseret ?, Så skriv til mig.
Forsat fantastisk dag
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 648
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 215
jan 2014
Emner: 15 Svar: 80
Og hvordan ser jeg udefra, om motoren er droslet eller ej? Har de tyske motornr. et bestemt interval, anderledes fra de danske?
apr 2014
Følger: 27 Følgere: 6 MC-er: 3 Svar: 10
Jeg tror også at min er droslet ned men ved ikke hvordan.
Jeg håbe at min er droslet ned på Karburator fordi så er det en nem løsning.Jeg vist ikke at det blev også laver med en anden knast i...
Jeg ved på min at det første del af din steltnummer på din reg.attest et din motortype.
Min starte på gk51c men kan ikke finde ud af om den har det 27 eller 44hk
Mvh.Nico
gsx 400 motor