{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Fotofælde motoring 3 buddinge {{forumTopicSubject}}

Lige en advarsel.

Og i den anledning har jeg et spg.

Jeg blev måske blitzet, Men jeg er ikke sikker på om det var mig der blev blitzet eller den bil der var på vej i overhalingssporet. Selv kørte jeg i indersporet. Ham i ydersporet kørte en anelse hurtigere men også lidt længere bagude. Ville det ikke være mest logisk hvis de fokuserede på overhalingssporet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotofælde motoring 3 buddinge
  • #3   3. aug 2006 Jeg har hørt rygter om at nogle af vognene har fået installeret camera i forvinduet. Nogen der ved om det bare er rygter? Hvis det bare er rygter kan jeg jo være lige glad smiley

• #4   3. aug 2006 Prøv at søg lidt i forummet....Den har været op og vende en del gange...
    Tror du slipper......

• #5   3. aug 2006 Der er kamera i forruden, og der bliver taget billed af motorcykler.

Det nye de gør, som en ven har prøvet, er af de sætter en dims på et stativ, trækker en ledning ned ad en sidevej, som bilen holder i, og BLITZ, der holder ikke en bil, kun et lille stativ.

Thomas

• #6   3. aug 2006 Er der mange, der ikke har nummerplade foran på bilen?

Nej, det er faktisk kun få biler, som mangler nummerpladen. Politifolkene i målekøretøjerne kan starte en videooptager, der filmer ud af forruden på målebilen og aflæser den bageste nummerplade, og så får ejeren alligevel et brev fra ATK-kontoret.
    Til top

...............................................................

• #7   4. aug 2006 Hmm der var jeg også forbi idag, men kørte præcis 80 km/t, da jeg som SU-modtager ikke har råd til at betale en evt bøde samt de kører ekstra kontrol indtil d. 5... Så tog den med ro og det kan jo betale sig.

smiley

Kommentér på:
Fotofælde motoring 3 buddinge

Annonce