{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.378 visninger | Oprettet:

Lidt info/erfaringer med Yamaha XJ 600 model start 90 {{forumTopicSubject}}

Jeg lurer på, at bytte min Virago 535 ud, med en stille XJ 600, fra starten af halvfemserne. Hvad er der at sige om dem? Jeg tænker på ting man skal være obs på, børnesygdomme osv. Den jeg kigger på nu her, har gået 60 af de helt lange km..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt info/erfaringer med Yamaha XJ 600 model start 90
  • #1   12. maj 2014 start halvfemserne? hvad er det præcis? diversion kom i 92 mener jeg, der er lidt forskel på den og modellen før, så svært at sige noget konkret alt efter om det er diversion du mener eller ej. smiley

• #2   12. maj 2014 Yes, 1992

• #3   12. maj 2014 XJ 600 Diversion

• #4   12. maj 2014 jeg kører nu på min diversion på 5 sæson. min havde gået 55.000 da jeg købte den, er nu oppe op 93.000. jeg synes det er en god trofast maskine som bare kører derud af, bare man husker at give den olie og benzin. jeg er rigtig tilfreds med min. smiley

det eneste øv'er jeg har haft, er baghjuls lejer der er gået, samt at min kåbe ræsonnerer ved omkring 3000 omdr. ellers har min kun kostet alm sliddele og service. smiley nå ja, en masse benzin også.

nogen kalder maskinen gammel og kedelig, jeg finder den bare utrolig trofast også duer den også til det meste, hvad enten det er daglig pendling eller europa touring. har hørt den blive omtalt som motorcyklernes toyota corolla. smiley det er ikke meget galt synes jeg.

• #5   12. maj 2014 Også min mening om den. Ret kedelig, men når man ikke har tonsvis af penge, så er det value for money, som gælder:-) og så er den ok ok kvik til de første 100 smiley

• #6   13. maj 2014 jeg har også kigget på sådan en, da jeg synes at chopperen er lidt sart med vind/vejr, så jeg kigger lidt efter en allround kåbecykel,..... de er billige, bliver kaldt kedelige, til gengæld pålidelige og mc'ens toyota corolla, jeg droppede det igen da stellet er af jern = rust for jeg vil ha en alu cykel, gerne med kardan

Kommentér på:
Lidt info/erfaringer med Yamaha XJ 600 model start 90

Annonce