(Søges) Find et lig... (Søges) Find et lig...
Hey hey...
Nu er jeg endelig efter næsten 10års MC pause klar til at skal igang igen.
Jeg har forelsket mig i det forhadte ord "bobber" og ikke mindst stilen. Men som jeg gjorde for 10 år siden med min GSX 400R vil jeg selv bygge den op fra havelåge til lækkert maskineri.
Mit issue, er så at alle de velegnede chopper jeg kan finde, er alle sammen flotte i lakken, fyldt med lækkert krom. Det er så præcis det der er mit problem.. Jeg har ingen interesse i alt det her, da alt jo alligevel skal splittes og laves om.
Det eneste jeg har interesse skal være 100% iorden er motoren. Den skal virke...
Men hvor pokker finder jeg noget henne har kigget alle steder, og alt er det stik modsatte af hvad jeg ønsker mig, ikke engang tyskland har noget at byde på her, med mindre jeg vil have en kina cykel eller en savage, hvilket er helt udelukket.. ønsker ikke at "hænge" på det resten af livet, så alt det usælgelige springer vi over.
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 202
Så usælgelig vil jeg ikke kalde den
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 390
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
Der er alligevel ikke den store prisforskel.
apr 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 6
Jeg har som sådan ikke noget imod at skulle rode med motor.. vil bare ikke ende med en cykel hvor morten står til udskiftning fordi den er så fucked...
maj 2011
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
Fint at der er mange der er så ramt på pengepungen at de vælger at bruge penge på sådan en ramme skrot, men at gå igang med at bobbe den bagefter er kun sjovt.
Der bliver brugt flere penge på cyklen end den har kostet.
Så kunne man bruge pengene mere fornuftigt og faktisk købe en cykel man kan "stole" på.
maj 2011
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 39 MC-er: 12 Emner: 41 Svar: 240
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.076
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
Hvorfor er det man vælger en kina bike?
Mit bud er nærighed, eller mangel på penge. Det er ikke en mc i mine øjne, det er en billig skrammel knallert. Og ja måske er Kina'er super gode om et par år, men nu er det lort...
Om jeg så bruger en kina tlf eller mine sko er lavet i kina, kan ikke sammenlignes, Telefoner og Mc'er er ikke det samme
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.773
maj 2011
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 827
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 325
Jeg har brugt en Kawasaki VN800 fra 96 og den kan vel købes for ca 30-40.000 kr
Jeg har ikke brugt alverden til at bygge den op ca 5000 kr men det er heller ikke en glimmer bobber mere rat stil eller hvad man kalder det.
Jeg ved godt at der er mange som mener at det skal koste kassen at bygge om, men det kommer altså an på hvad vi snakker om. Er det dragster stil med masser af chrom og bred bagdæk ja så koster det kassen
jun 2006
Og husk, det er kun dig selv du skal tilfredsstille ikke alle andre.
Min nabo som har en Goldwing mener at min må være den grimmeste i verden
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
Jeg er sgu enig med din nabo
apr 2014
Men for hel.... ta nu og slap lidt af. Jeg har min mening om tingene, og dem står jeg ved. Vi kommer ingen steder med at kaste med mudder efter hinanden.
Hvad i syntes om mine meninger til diverse, er jeres hovedepine, ik min. Jeg står ved hvad jeg skriver og siger.
Thomas P, beløbet er ikke fast, men jo billigere jo bedre (man er vel vestjyde, så gratis minus 20% er fint)
Den ser fin ud din cykel Thomas, men jeg vil helst selv have lov at gå at lave det der nu skal laves, da jeg har mine egne og til tider mærkelige ideer.
Det er lidt det der er hele pointen i mit projekt at jeg skal gå det næste års tid at lave lidt i ny og næ på den når jeg har lyst og tid.
Sidst, hold nu en god tone ikke, hvis i ikke kan li mine holdninger så smid mig på filter, så den ude af verden
jun 2006
Jeg er ikke så kreativ, så jeg ser på billeder af hvad andre har lavet og bruger så det jeg kan lide, andre kan sgu kommer på fede ideer og føre dem ud i livet og jeg missunder dem sgu. Jeg gør hvad jeg kan og som kan laves i min lille garage med det værktøj jeg nu har så det giver selvfølgelig sine begrænsninger, men man kan sgu kommer langt med en boremaskine og en vinkelsliber.
Og så det bedste af det hele, det er sgu den rene terapi for sjælen.
Held og lykke med projektet-
apr 2014
Har en far der har renoveret en del cykler så der er altid en hjælpende hånd og et godt råd ved baghånden om det då er med regler eller cyklen.
jun 2006
Det er helt fint, jeg har hørt det mange gange før, så dig og min nabo er ikke de første
Jeg har installeret en gammel sofa i garagen og kl ca eftermiddag kommer solen ind og rammer sofaen. Jeg siger jer, det er den bedste morfar man kan få. Lidt bezin lugt blandet med Olie og en gang armsved så er man i himlen når øjnene lukke i
apr 2014
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.084
(Søges) Find et lig...