645 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Mikkel H
Mikkel H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Kæb af ny Mc, Hvilken rækkefølge Kæb af ny Mc, Hvilken rækkefølge

"Køb af ny Mc, Hvilken rækkefølge" sorry

Jeg står nu i denne situation at jeg skal til at købe min første nye MC,
hvad er reglerne for det kan man købe en motorcykel og kører den hjem eller skal man have forsikringen i orden først, problemet er også lidt at jeg ikke bor lige rundt om hjørnet til forretningen. jeg skal ind på fastlandet for at få den (bor på Bornholm) og den skal med færgen hjem. Hvis man skal have forsikringen iorden først hvad gør man så? smiley

MVH Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæb af ny Mc, Hvilken rækkefølge
  • #1   4. maj 2014 Forretningen ved alt det der, derfor det hedder en mc forretning, de ved alt hvad man skal for at få lov at købe og køre en mc smiley
    Normalt skal man have et forsikringsbevis hvor bikens stelnummer påføres som det allerførste, det giver du så forhandleren, han har sikkert også nogen liggende, men ring dog og hør ham ad, han bider vel ikke.

• #3   4. maj 2014 hvis du skal ha nr plade på den ved mc forhandleren, så kontakter du bare dit forsikringsselskab hvor den skal forsikres, derefter fortæller du forhandleren hvilket selskab du benytter og om der skal Ansvar eller Ansvar/Kasko på, så sørger forhandleren for at der sidder en nr plade på når du afhenter mc´en simpel as that smiley

• #4   4. maj 2014 Du behøver overhovedet ikke lave nogen forberedende øvelser. Du ka' omregistrere "over nettet" hos forhandleren....
    Det er selvfølgelig en fordel hvis du i forvejen ved hvilket forsikringsselskab du vil bruge. Her tænker jeg på at du skal finde ud af hvor du får den bedste forsikring til den billigste pris.
    Du skal selvfølgelig også være sikker på at forhandleren har en nummerplade liggende som han ka' skrue på "dyret"... smiley

PS. Hva' har du købt ?

• Mikkel H
    Mikkel H Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #5   4. maj 2014 jeg har ikke købt nogen mc endnu, men regner med at jeg skal have en ninja 300

ps tak for de fine svar.

Kommentér på:
Kæb af ny Mc, Hvilken rækkefølge

Annonce