Gladere mand Gladere mand
Som en del af jer ved, lagde jeg jo min Fazer ned i sidste uge.
Har så snakket med forsikringen idag og der var ingen problemer med hensyn til dækning.
I går var der så taksator på, hvor der blev vurderet at den skulle laves(var ikke totalskadet 65%).
Så frygtede jeg jo straks at min sæson for i år ville være slut, da stellet også skal skiftes. Troede det skulle sejles hjem fra Japan, men fik så af vide ved KS-motor at de normal kunne have det fra dag til dag, da der er et lager i Holland.
Spurgte selvfølgelig til om hvornår han troede den kunne være klar, hvortil han svarer en gang i næste uge, (og jeg som troede min sæson var ovre). Fuck hvor blev jeg glad der.
Så jeg går bare og håber på at alt det andet kommer til at gå lige så let.
Lige til sidst vil jeg gerne rose KS-motor i Vejle for god service i forbindelse med mit uheld.
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
Leo er i orden, for også min ordnet der. Min løber jo op i godt 63.000 og delene tager tid at skaffe, så jeg venter til vinter med at få min repareret. Fikser den selv på mandag så den kan køre.
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 652
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 640
Ja jeg er helt enig med dig med hensyn til Leo.
Gert (Hedensted) N:
Tror jeg glæder mig mest, he he.
Allan T:
Hun har ikke nævnt noget endnu, men det kan da være det kommer, tror det bare ikke.
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 652
Det var skrevet med et glimt i øjet da hun ikke havde bestemt sig om hun skulle tage kortet sidst.
maj 2005
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 724
Lyder godt med din bike og godt at du når at nyde den sidste del af sæsonen..
Vi ses på vejene..
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
Gladere mand