kortslutning, eller forhandlernavne. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Sommeren nærmer sig, og jeg skal snart ha mit lille legetøj ud på vejen ( http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/off_topic/108365-min_mc__tag_et_kig_ )
Problemet er bare det, at for ca 3-4måneder siden, smed jeg min nøgle væk....
Har så stille og rolig gået og ledt efter den i nogle måneder, men er nu blevet enig med mig selv om, at den er VÆK.
ville jo så bestille en tændingslås hjem, og fik umiddelbart og vide, at FIMotorcykler, var de eneste der forhandlede zongshen.
ringede til dem, og de havde ikke nogle tændingslås...
fyren i telefonen sagde dog, at jeg kunne dani "et eller andet" nøgler, som vidst også havde en afdeling i odense, der skulle jeg ku give dem min tændingslås, og så ville de kunne lave en ny nøgle til låsen...
ringede så til dem, og de kunne ikke lave det......, til zongshen.... Grrr...
så nu ville jeg høre jer ad,
Nogle der ved hvordan man kortslutter en zongshen? fra tændingslåsen og ned er der 4 ledninger, der går ned i en box. som er sat sammen med samme ledninger i den anden side...
troede det var ligesom på en hot50 hvor man faktisk bare skulle tage boxen fra hinanden. men dette virker ikke her.
Any Ideas?
Kan evt tage et billed?
Og ellers!
Nogle der kender andre, danske forhandlere af zongshen?
kan simpelten ikke finde nogle!
håber virkelig i ka hjælpe mig, da det kriller i fingrene efter og komme ud og køre på min lille kinatøffer.
Bedste sommerhilsner Emil! :D :D
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 252
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 252
kan dette bruges?
mar 2013
Følger: 10 Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 96
Og tak for hjælpen knud!, vil da helt sikkert kontakte ham også. alt hjælp tages imod med kyshånd nuher!
Vil bare ud på vejene.
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.234
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=Gy+200+key+ignition+switch&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xzongshen+Gy+200+key+ignition+switch&_nkw=zongshen+Gy+200+key+ignition+switch&_sacat=0
mar 2013
Følger: 10 Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 96
Lige pt er den kortsluttet. fandt sgu ud a hvordan man gjorde, så nu køre jeg bare lidt sådan.
kortslutning, eller forhandlernavne.