1.194 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Stumpemarked Stumpemarked

Jeg er i den forbanede heldige situation at jeg er blevet ejer af en Triumph TR25W fra 70. Dertil skal jeg selvfølgelig bruge lidt stumper som man altid skal til et nyt projekt og kan så se at der i weekenden er stumpemarked i BÅDE Aars i Nordjylland og i Faaborg på Fyn.

Er der nogen her der ved noget om hvor populære de stumpemarkeder er hver i sær? har aldrig været til nogen af dem da jeg kommer fra Esbjerg og altid tager til Herning til stumpemarked.

Som sagt er det stumper til en gammel Triumph jeg er ude efter så hvis nogen ved at udvalget er større det ene sted i forhold til det andet ville jeg gerne høre lidt om det.

Afstanden til de to markeder er ca. det samme for mig så det spiller ingen rolle.

Håber på vise ord smiley

På forhånd tak
Lars P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stumpemarked
  • #1   28. apr 2014 Ring til Steffen - han har alt muligt liggende til Triumph:

(link fjernet)

• #2   28. apr 2014 Oki mange tak for tippet OU812!
    Men vil også gerne høre folks meninger om de to stumpemarkeder. Det er jo altid spændende at gå og finde ting man ikke viste man mangler smiley

• #3   28. apr 2014 Aars er meget hyggeligt, sidst jeg var ðer var for to år siden, og syndtes det er tyndt med stande.. Men til gengæld var der næsten mere og kigge på ude på parkeringspladsen end i hallerne smiley

Problemer med stumpemarkeder er at man aldrig finder det man mangler.. Man alligevel finder man altid en masse spændende sager smiley

• #4   29. apr 2014 Hvor og hvornår løber det i fåborg af stablen..

• #5   29. apr 2014 I weekenden, lørdag den 3.

Kommentér på:
Stumpemarked

Annonce