686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ducati stel hugger? Ducati stel hugger?

Jeg står pt og mangler hvad der vil svare til subframen på en ducati monster. Altså delen af rammen som sædet monteres til. Dette skal tilpasses en anden motorcykel. Min logik siger mig at det billigste ville være at finde en hugger som har et beskadiget stel (som måske højst sandsynligt er beskadiget på den forreste del), men beskadigede stel, er det noget der er til at finde, eller bliver disse blot sendt til produktforhandling med det samme? Er der evt. Nogen der kender til en hugger der ligger inde med en del ducati?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati stel hugger?
  • #1   27. apr 2014 Har et st2 stel UDEN skader med DE papirer

• #2   27. apr 2014 Har et st2 stel UDEN skader med DE papirer,ellers prøv Westsign.dk

• #3   27. apr 2014 Når det nu er uden skader og med papirer, er det nok så dyrt at det ikke kan gå for mig.. Skal jo kun bruge bagenden (bliver savet af), men hvad skal det koste? Nu er jeg ikke så stærk i modelserierne, men det er noget med at stellet blev ændret da serien gik fra 600 til 620. Mener at 620eren deler stel med S2R og S4R. Det er den type stel jeg leder efter da det jo gerne skulle passe til sædet. Prøver lige westsign smiley

Kommentér på:
Ducati stel hugger?

Annonce