1.934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Hey Ladies!!! Hey Ladies!!!

Bare så det ikke kommer til nogle misforståelser, jeg er hetro og ikke bøsse. Eftersom det i dags så er det pludselig blevet den ”Normale” norm at være Bøsse eller lesbisk, ikke at jeg har noget problem med det, men om en kigger lidt rundt så er det disse som i dag er vært på tv, eller får andre job fremfor os ”Hetro”..
Vel, nok om dette, ikke hvad dette indlæg var meningen at handle om men om at jeg foretrækker at køre mc sammen med et ”hunkøn” og ikke drengene i klubben!!
Jeg foretrækker at lave ting alene, men har ikke noget imod at møde andre mc kørere, mænd eller kvinder ude på turen. Dog ikke køre sammen med drengene, for så skal en tage hensyn til hinanden og hvad disse vil. Sådan er jeg ikke, og vil jeg så ikke være sammen med dem, ja så er jeg en dårlig ”Kammerat”, og ikke med i fællesskabet. Derfor syns jeg det er nemmere med piger og andre mc ”Ladies”, for de accepterer at en vil være alene og laver ik mere ud af det. Drenge opfører sig som små piger og bliver sure, tvære og misunderlige. Derfor kan jeg bedre lide ”Ladies” som ikke forlanger at sidde bagpå og ”holde”, men har sin egen mc og tager med den del af vejen der passer dem, snakker til en med respekt og stolthed. Lader ”life” være ”life” og nyde en dag eller tur ad gangen ligesom mig.

Jeg har kørt mc siden jeg var 15, og det har gennem et lang liv blevet mange mange kilometer. Eftersom jeg så også har kørt lastvogn i over 30 år, helt siden 1980 og det har kommet til at blive over 4 millioner kilometer om en regner på det gennem årene, det er mange kilometer!!!
Uanset, nu arbejder jeg på at få en mc at nyde dagene med, og håber det ordner sig, men mit lille skrift her er til jer alle som kører mc, hvor som helst, på hvad som helst, husk at nyde turen, husk at holde hastigheden, husk at du er ikke alene, husk at du kører Motorcykel!!!!

Så kære ”Ladies” ser i mig, så ikke vær bange for at hilse, eller spørge om vej, jeg svarer uanset om jeg kan svare eller ikke, have en skøn dag alle!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey Ladies!!!
Kommentér på:
Hey Ladies!!!

Annonce