{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.657 visninger | Oprettet:

Det var nu ik lige planen… {{forumTopicSubject}}

At ende sådan som det nu gik…
Ja ok, mange har nok prøvet dette og det er vel ikke anderledes for mig. Skilsmisse og hjertesorg, sygehusbesøg og hjertestop, arbejdsløs og sygedagpenge, og så må en jo bare komme videre. Men på sygedagpenge kan en ikke få et lån til at have en mc. En mc som ville hjælpe på humøret og få mig ud af lejligheden hvor en ellers bliver siddende og kigge på de hvide væge eller tv hele dagen. Måske også hjælpe at få et bedre liv selv med et skadet hjerte. En uhelbredelig hjerteskade, men alligevel fuld af liv og håb for en fremtid.
Det var nu ik lige planen, og selv om jeg ikke står i RKI, og har 800kroner i måneden til at give på et lån, ja så gik det så ikke. Jeg har sluppet op for ideer. Men er det nogen der har nogle gode ideer, så er jeg her. Kan lige sige at jeg har prøvet alle muligheder, banken, lån på internet, privat og ellers det man kan komme på, men så skal det måske ik være denne gang…

Alle drømmer vi om at få lov at tage de solbriller på, starte kværnen og køre stille ind i solnedgangen!!!

Hav en god dag alle…

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var nu ik lige planen…
Kommentér på:
Det var nu ik lige planen…

Annonce