729 visninger
|
Oprettet:
Rs 125 Udstødning {{forumTopicSubject}}
hey jeg bliver snart 18 år.
Derfor er jeg ved at overveje at købe en aprilia rs 125, men jeg har hørt sådan en køre den lyder lidt for meget som en scooter, tænkte på om det er muligt ved at evt sætte en udstødning på fra en rsv om det ville give den en lidt federe lyd eller er der nogle der har nogle andre forslag til hva der kan gøres for at op nå en mere dyb lyd?
okt 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 77
HAHA, Aprilia RS 125 er en 2-takter og lyder lidt derfor som en scooter! Og du kan IKKE sætte en potte på fra en stor Aprilia RSV Mille, da det er en 4 takter!
2-taktere vil altid lyde som symaskiner.......!
Held og lykke med dit MC køb, MVH Mads
dec 2003
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 308
Man kan sikkert godt få den på maskinen .. hvis man er go.. og laver om på lidt af hvert
Man kan nok aldrig helt komme væk fra 2 taks lyden .. men det ville nok kunne ændre lyden lidt...
man vil iøverigt miste en masse heste, da motoren i sådan en 2taks bruger modstanden i udstødningen til ... noget ...
- Jan
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 347
Så du skal ikke have fat i en udstødning fra en stor dum mille.
Der er lavet forskellige tunudstødninger, det ved jeg, men kan bare ikke huske hvor :? Og lyder kan ikke ændres til en 4 takt lyd, men tro mig en totakter kan sagtens lyde meget brutal og meget voldsom.
sep 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 55
Rs 125 Udstødning