{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Test and tune Dragracing {{forumTopicSubject}}

Kom til Mosten Mc ved Allingåbro på lørdag den 19 April.
Der er også åbent hus i mc klubben samme dag.
201 meter preppet bane, så kan du se om du er så hurtig som du tror. Alle mc,er er velkomne, tilmelding til i aften d.12 april på Mosten-mc.dk hejmmeside. Pris 750 kr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test and tune Dragracing
  • #1   12. apr 2014 Slap af, så er det vist også betalt.
    Når man tænker på at det "bare" er for at prøve at fyre ens mc eller bil af på en klister bane.

    Så kan man sku lige så godt starte mc op og trille til Malmø en onsdag. Så er der penge til overs til bro og Raceburgers.
    Og her afvikler de også vs. race så det er mere spændende at se på for tilskuerne.

    Håber det er de 750 kr værd.


  • #2   12. apr 2014 og at du kan gøre det for 200 i Esbjerg d18 om aftenen dog uden tjære

  • #3   12. apr 2014 uden at skulle forsvare hverken det ene eller det andet, så kan du ikke stille op i esbjerg på din supergas eller top fuel cykel eller bil og til gengæld koster det ikke noget at komme ind til mosten spring race og kigge på dem der gerne vil betale for forholdene og kaffen smiley

  • #4   12. apr 2014 Man kan sige at dem der vil køre betaler for de forberedelser der er ved at holde arrangementet, det er jo sådan det er .

  • #5   12. apr 2014 Sådan er det... Ja jeg er sku ikke klar med hondaen endnu! smiley ku ellers være fedt

  • #6   12. apr 2014 Malmø er en rigtig fin bane, ingen tvivl om det

    Det er Mosten så også !

    Og for alle Jyder og Fynboer skal man altså ikke over 2 broer og retur, hvis det er økonomi man snakker

    Strretracing er noget helt andet end Dragracing , på Mosten får du timeslips og preppet bane, de ting kan slet ikke sammenlignes

    Tag nu en tur derop, det er altid en god tur værd, og de fleste bliver sku glade for det , de kommer igen og igen, du får noget med hjem , og der er altid en stak proffer man lige kan spørge om hvorfor de andre lige er 1 sek hurtiger end en selv
    Lille film fra 2013

    http://vps316.vpswin.dk/Video/Springracesunday2013.wmv


  • #7   12. apr 2014 Nu får du så også Timeslips og preppet bane i malmø..... Og så koster det en 86 krone...

  • #8   12. apr 2014 Dennis ja og man får også 2 stk bro afgifter

    Læs nu hvad jeg skriver !


  • #9   12. apr 2014 Hvor spøjst at det straks handler om at finde et sted der er billigere. Syns da bare det er fedt at nogen gider stille deres arbejdskraft og klub til rådighed for at andre kan få lov at lege...mod at de så tjener lidt til klubben og banen.
    Top fedt tilbud der ikke er for mange af.


  • #10   12. apr 2014 Kenneth nemmelig ! kort og godt

  • #11   13. apr 2014 Jeg lavede indlægget fordi jeg gerne vil støtte det der sker i Danmark og jeg mener at det er nødvendigt for os i sporten at bevare det vi har.
    Mosten er ikke Malmø, men der er en speciel atmosfære og det ved jer der har været der, det kan Malmø ikke klare og 750 kr ! hvis det er for meget så skal du nok ikke satse på denne sport, det koster mange penge at preppe en bane ordentligt, men til dem af jer der vil støtte det Danske Dragracing og har lyst at se noget ordentligt kram håber jer at i kommer .


  • #12   13. apr 2014 Her er et billede af min lille knallert fra 2013, den 3 tur på den efter Mogens Pedersen og Jeg byggede den helt fra bunden, dansk bygget i Hjarup. Det tog vel 8 mdr. at få den fremstillet. Tak for jeres indlæg.

    profilbillede
Kommentér på:
Test and tune Dragracing

Annonce