1.110 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Brian S
Brian S
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116

Berik fra fc moto Berik fra fc moto

Hej.
Mangler ny 2 delt dragt, og faldt så lige over dette produkt..
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/?Currency=DKK&Locale=da_DK&ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Berik-Brave-Heart-9583/SubProducts/Berik-Brave-Heart-9583-0011&ViewAction=ViewProductViaPortal&gclid=CO6hzs3zur0CFQKWtAodZDQACg
Det er da billigt..er der nogen der kender netop denne model?
Og i det hele taget har de mange berik modeller til billige penge.
Jeg er 185 cm og 86kg. Hvad størrelse?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berik fra fc moto
  • #1   30. mar 2014 du skal ikke regne med fc-moto har det på lager.

de skrev først til mig efter 2 uger at de manglede halvdelen af de vare jeg bestilte selvom de stod på lager, meget useriøst firma

• #2   31. mar 2014 Oplevede også at bestille ting derfra, hvor de først startede med at mine støvler ikke var på lager efter en uges tid, og igen 2 uger efter var mine handsker heller ikke. Så endte med jeg måtte afbestille. Skod firma!!

• #3   31. mar 2014 5 uger for en skide styrthjelm

• Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #4   31. mar 2014 Jeg har en der er stort set magen til, til den pris vil jeg ikke være bleg for at købe den. Utrolig lækker dragt smiley

• #5   1. apr 2014 Jeg bestile også tøj derfra sidste år og 3 gange sendte de en mail EFTER JEG HAVDE BETALT hvor der stod at de ikke havde varen alligevel! Meget ringe og det tog så lang tid at få styr på pengene og nyt tøj at jeg ikke nåede at få mc tøj før sæsonen sluttede...

• #6   1. apr 2014 Har lutter ene rigtige gode erfaringer med FC moto

• #8   1. apr 2014 Som mange af de andre, har jeg også oplevet at vente uendeligt længe på handsker og rygskjold hos fc-moto.

Derudover har jeg ikke den store fidus til Berik heller. Jeg havde et par handsker (racerhandsker til Ca. 1000,-) efter første sæson var de helt.sorte i håndfladen, og syningerne var begyndt at travle op. Spurgte i butikken om det kunne passe. Og efter en snak med importøren fik jeg besked på, at det jo var en brugt handske, og.at man måtte forvente slid.

Efter anden sæson var der slidt HUL på håndflader og fingre. Midt på læderet. Desuden var syninger gået helt op flere steder.

Men igen, har en kammerat som skal til sin tredje sæson i.sin Berik dragt. Og den ser ud som nu. smiley

Kommentér på:
Berik fra fc moto

Annonce