1.278 visninger
|
Oprettet:
Lige ved og næsten... Men?!?! {{forumTopicSubject}}
Hej Alle...
Jeg har en Kawa Z750, som har stået vinteren over, og er blivet startet ca. hver 3. uge hele vinteren, men så skulle jeg starte den her i weekenden og den kunne simpelhen ikke komme igang.
Det er Liiiiiiige før den starter, men kan ikke få det sidste med. Udover det så er det ligesom den ikke vil tage gas før efter 1.5 - 2 sekunder når man gasser op?!
Nogen som kan komme med et råd til hvad dette kan være?
Det er jo furstrende ikke at kunne komme ud og køre når vejret er sådan her
Vh.
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.407
Kan ikke tage gas, men er ikke startet? Hvordan skal det forstås?
Men lad den stå hele vinteren næste år uden at starte den, de har bedst af bare at passe sig selv uden alle de opstarter. Især batteriet har det hårdt sådan.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.836
tørner motoren hurtigt nok til at starte? for sådan nogle starter hen over vinteren giver sjældent cyklen tid nok til at oplade batteriet, ellers på med lader.
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 30
Kan jeg bare sætte normale start kabler til mit batteri? (sorry for min uvidenhed)
Simon Ø, det skal forstårs således at det er som om at når den i har stået en uge unden at blive kørt på så når man starter den op og gør den varm så selv om man giver den gas så går der lidt før den tager fat? Dette forsvinder dog efter 2-3 dages kørsel i træk.
Tænker bare at det vil blive det samme problem i år når jeg nu starter den op og køre på den.
jun 2012
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 156
Men umiddelbart synes jeg også det lyder mest som mangel på strøm
Tag og køb en vedligeholdelses lader, du skal nok få den brugt
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
Ja du kan godt bruge alm start kabler.
Ahh med sprøjt, jeg tilsætter altid et skvæt karburator sprit når jeg sætter den væk for vinteren, og den starter fint, også med sprøjt
jun 2009
Det er nemligt virkelig svært at koble ud fra 1. gir når man holder stille, den går ud næste hver gang og man skal virkelig være forsigtig, det er bare ikke det fedeste når man holder i et lyskrys
Igen tak for de de gode råd!
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.575
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.407
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 147
Men ellers ja, lader eller startkabler på så skal den nok komme. Med mindre du har druknet den for meget og ødelagt tændrørene.
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 566
jun 2009
Søren M. Nej har ikke prøvet, den står i mit sommerhus (ca. 2 timers kørsel væk) men jeg tager der ned igen i weekenden også prøver jeg det, havde ikke lige tænk på at det var en mulighed.
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 566
jun 2009
Lige ved og næsten... Men?!?!