{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

Fandme god service! Reinhardt {{forumTopicSubject}}

Synes lige jeg vil dele min oplevelse med Reinhardt, med jer smiley

Mit speedometer rundet 99.999 km i oktober månedet, og jeg troet jo så at det bare ville gå på 00000 igen, men det gjore det sku ikke. så da jeg køre ned til Enghave for at høre hvordan jeg fixer det? spøger jeg om noget, de ikke høre så tit... men det sker dog ind imellem hehe og som de heller ikke lige kunne svare på, så de ringer til Reinhardt og får at vide at det ikke kan fixes.. så der skal et nyt på, men fordi den har rundet 100.000 km vil de sælge mig et helt nyt speedometer for bare 1300 kr. normal prisen er 3900 kr. det kalder jeg sku god service!. smiley smiley så det kom lige på inden den skulle på gaden smiley helt nyt speedometer til 2014 så kan man da ikke forlange mere

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fandme god service! Reinhardt
  • #1   21. mar 2014 Et speedo der ikke runder 99.999 km? de skulle bare bruge dem fra Opel:D De runder det mange gange.
    Var jeg Dig smed jeg fande ikke et nyt speedo i. Har ldrig hørt om et speedo som ikke går i 0 evt.

• #2   21. mar 2014 Som jeg skriver, så er det sat i smiley og jeg hverken vil eller kan køre rundt med noget der ikke virker smiley det er ikke min stil... har det bedst når mine ting virker som det skal... men skulle jeg af med 3900 kr. så er det ikke sikkert, at det var kommet i som et nyt. så hadet jeg fundet et brugt... hadet faktisk fundet flere på ebay. men når jeg får sådan et godt tilbud på 1300 kr. var der slet ikke noget at diskutere, i skulle det fandme!! og det kunne kun gå for langsomt smiley

• #3   21. mar 2014 Er det ikke bare at skille speedo ad? Det værste der kan ske er at noget går i stykker eller ikke samles igen, men når alternativet alligevel er at købe et nyt, så er der jo ikke noget at tabe smiley

1/3 af prisen er sku god service, men det er stadig 1.300kr, som kunne bruges til øl, patter og hornmusik i stedet smiley

• #4   21. mar 2014 #3 Jojo det er jo kun indmaden man får.. jeg troet dog at jeg fik et med kassen og det hele. men det er ok, at man selv skal skifte det. nu drikker jeg ikke ØL overhovedet smiley og patter har jeg slet ikke tid til smiley synes det er meget sjover at køre og når jeg kommer retur, ville patterne sikkert være gået hjem smiley og hornmusik er ikke lige min kop tee. så mine 1300 bobs er godt givet ud smiley

• #5   21. mar 2014 Godt du er tilfreds. Jeg var blevet pisse sur. Det ligner ikke noget at det kun kan spole til 99.999 km.

• #7   21. mar 2014 Glad kunde.....dig heller ikke sikkert på jeg ville juble over det

• #8   21. mar 2014 Ingen øl og ingen patter, jeg fatter simpelhen ikke du kan være glad, nyt spedo eller ej!!!

• #9   21. mar 2014 Suzuki havde vel aldrig troet at deres MCer kunne køre mere end 99.999km hø hø hø smiley

Det er bare gas, fed oplevelse.

• #10   21. mar 2014 Hmm. Hvis de sagde at det normalt koster 4500,- men du kunne få det til 1300, vil du så være mere glad?
    Det virker da som noget svineri at det skal være så dyrt at runde 100.000 km

• #12   21. mar 2014 Hehe hvad hadet i forstillet jer.. jer der er lidt nagative at høre på, at jeg skulle begynde at snakke om garanti på noget det er fra 1998 ??? så var de da helt sikkert faldet om af grin nede i butikken og over på værkstedet hehe er jo bare glad for at jeg fik nyt speedo i til en god pris, i stedet for normal prisen

• #13   21. mar 2014 Var pointen med indlægget ikke den gode oplevelse? smiley

Hvorfor er i så negative? - slap af det er fredag!

go' weekend...

• #14   21. mar 2014 Det Fredag, skål gutter og Denny T hehe nu får du en ny mc: 0 km:;D

• #15   21. mar 2014 Hehe Ja det er sku nice smiley Nu skal jeg jo så bare huske at den har fået nyt speedometer i den dag jeg sælger den smiley når folk spøger hvor meget den har trillet heheh

God weekend gutter, håber vi får lidt godt vejr med lidt sol, så man kan køre en tur

Kommentér på:
Fandme god service! Reinhardt

Annonce