{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Ole H
Ole H
Tilmeldt:
14. mar 2014
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 46

Er Suzuki VZR1800 Intruder for "gamle" drenge ? {{forumTopicSubject}}

Kommer man ikke til at se åndsvagt ud hvis man er sidst i 20érne og kører på sådan en.

Spørger, fordi jeg er ved at kigge på en Bike, men ikke helt sikker på hvilken type er bedre til mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er Suzuki VZR1800 Intruder for "gamle" drenge ?
  • #1   16. mar 2014 det skal andre vel ikke bestemme ???? det kan kun du afgøre , alt andet er jo tåbeligt

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.685
    #2   16. mar 2014 Overvej hvad det vigtigste er.

    At du ser smart ud i andres øjne, eller om dit smil er stort fordi du har fundet den rigtige MC til DIG...!?

    Prøvetur, prøvetur og prøvetur - det er den eneste måde at finde sin egen MC type på. Ingen kan vælge for dig, og hvad alle andre tænker er KOMPLET ligegyldigt......


  • #3   16. mar 2014 Køb den cykel du synes er fed, gør dig dine egne erfaringer om hvad der passer dig og dit temperament, jeg har selv valgt forkert for et par år siden men er tilbage på "stien" igen! Held og lykke. smiley

  • #5   16. mar 2014 Kigger selv langt efter sådan en en gang i mellem når det lige rammer mig;o)
    Kan ihvertfald ikke sige mig fri for at skulle have en engang.
    Lige præcis m1800 er i mine øjne en af de FÅ der ikke er "blød har" hvis du forstår mig;o)

    Den kan satme gøres laber sådan en "bette" en;O)


  • #6   16. mar 2014 den er da superfed, den eneste grund til at jeg ikke har sådan en er at jeg ikke har råd, selvom jeg er ved at være gammel, haha

  • #7   16. mar 2014 Ja det er en fin mellem størrelse at bygge på, det næste må så være fuldstørrelse, Rocket 3

  • #8   16. mar 2014 Synes bestemt ikke den er for gamle drenge, det er en fed cykel og den kan som Søren nævner peppes op med diverse ting. Men det er dyrt og kan være en smule besværligt at finde dele til dem. Det er lidt en blandet følelse at cruise på den, da motoren lægger op til fart, der ikke mærkes når det går lige ud (kun vindmodstanden) men i svingene er det en stor cruiser, hvilket det jo nu engang også er. Men er det sådan en du vil have, er der ikke rigtig noget andet i samme stil, der har det overskud den har, så jeg ville sige køb - det gjorde jeg selv og har ikke fortrudt.
    Men ud og prøv en først smiley


  • #9   17. mar 2014 Har en makker i den aldersklasse, som kører 1800 Intruder....

    Det spiller da fint!! smiley


  • m.t.
    m.t. Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #10   17. mar 2014 jeg har da haft 2 af dem fra jeg var 27


Kommentér på:
Er Suzuki VZR1800 Intruder for "gamle" drenge ?

Annonce