1.818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Brændt af ved handel, hvad er formålet? Brændt af ved handel, hvad er formålet?

Davs. Kærestens GS 500'er skal sælges, og derfor havde vi en aftale med en som vi havde skrevet end 7-10 beskeder frem og tilbage med i går. Vi blev enige om at mødes med mc'en kl. 18:00 i dag. Vi ventede og ventede og ventede i 30 min. indtil vi opgav.

Vi sms'ede, ringede, ingen svar. Hvad for folk ud af at lade som om de er interesseret og lave fake aftaler,

med tidspunkt og destination og hele lortet?

Hvorfor ikke bare skrive "Hej kan ikke i dag" eller sådan noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brændt af ved handel, hvad er formålet?
  • #1   16. mar 2014 Kender det godt, var ude for det samme med en klaphat fra Aarhus igår eftermiddags. Det er sgu fesent at man ikke har nosser til bare at skrive at man hopper fra smiley

• #2   16. mar 2014 det fame dårlig værksteds humor.

pis .

mvh

• #3   16. mar 2014 Har hørt om det før, de får dig til at holde din mc tilbage, fra andre køber, imens forsøger de selv at sælge deres egen.

• #4   16. mar 2014 Pisse træls, jeg plejer at sige at den der kommer med kontanter først får varen. Men dårlig stil bare at blive væk, man kan da i det mindste lige give besked

• #5   16. mar 2014 Jeg gør ligesom thomas r, og der er flere der hopper fra end der er køber.....

• #6   16. mar 2014 har prøvet at køre fra fredericia til odense efter fælge idioten sagde han var ved hans bror der var blevet indlagt fair nok men så skriv det dog til mig istedet for at side og kigge på bg

• #7   16. mar 2014 Det er bare super dårlig stil. smiley

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    aug 2007

Emner: 1 Svar: 35
    #8   16. mar 2014 Oplevede det samme idag.. Evt køber kommer ikke som aftalt :-S

• #9   16. mar 2014 Fååkin dårlig stil. Jeg bliver ved med at ringe til dem indtil de tager tlf og så får de en sviner.

• #10   16. mar 2014 Det er krisen.. Indtil videre har folk troet det er en økonomisk krise, men det er mere en krise i folks opførsel og den startede samtidig som aviserne begyndte at skrive om økonomisk krise.
    Det er ikke umuligt det drejer om nogle stakler der tror de er de eneste der har en konfi-opsparing med 30000 på og så opfører sig som om de ejer hele verden og ikke behøver alm anstændighed osv..

Uanset hvad er det satme en sølle opførsel at man ikke kan holde sit ord og brænder folk af! Gid deres røv må klø og deres arme være forkorte smiley

• #11   16. mar 2014 allan enig
    og tak for handlen i sidste uge i øvrigt smiley

• #12   16. mar 2014 smiley selv tak!

• #13   16. mar 2014 side spring! min kammerats køber kom dog, og skulle så prøve køre. der gik lige 30 sek og ca 15 meter så kørte han galt! smiley dog skal jeg sige det var jo også en atv på hele 4 hjul. meget svær at styre. han kørte frontalt ind i en af de beton spærre sten på 300kg og rykkede den 1 meter smiley ... men heldigvis købte han den så også ! smiley dagens griner smiley

• #14   16. mar 2014 Det hedder bare først til mølle.. "vil du have mc'en må du hente den før en anden gør"

• #15   17. mar 2014 Det kan også skyldes at den evt. "køber" ville have dig ud af huset. Hvis han nu kunne få din addr. via tlf. nummer eller lign. og han så vil mødes et stykke væk, og han regnede med at du/i vill dukke op med MC'en som aftalt, så ville "køber" have X tid til at ribbe dit hus for evt. værdier i ro og frem vel vidende om at du stod og ventede på at han ville dukke op.

• #16   17. mar 2014 Lad være med at være så forhippet på at få solgt... Hvis køber er rigtig interesseret, så kommer vedkommende når DU har tid. Og hjem til den adresse hvor cyklen nu engang står....

Og NEJ vi holder ikke noget tilbage før det står $ på kontoen !!!! smiley

• #17   17. mar 2014 Det lyder som en der har fået kolde fødder men er efterladt med det indtryk at du var så glad for at få solgt mcen at han ikke kunne nænne at skuffe dig smiley

Jeg har også haft det lidt svært nogle gange med at måtte meddele en sælger at han desværre er blevet underbudt af en anden, mere desperat sælger, i sidste øjeblik.

Har dog altid fået meddelt at jeg desværre måtte skuffe sælger og jeg ikke kom alligevel.
    En enkelt gang var der en der fik en tempertantrum og skrev jeg ved ikke hvor mange hvor lange sms'er om hvor frustrerende det var at tro man havde en aftale og så bliver man valgt fra på grund af en anden var mere billig.. BILLIG! smiley

Det kan være et plausibelt motiv hvis du mangler.
    Men tråden er lang kan jeg se så der skal nok være andre der har givet en mulig forklaring på adfærden før mig.

Held og lykke med at få vekslet jernet til papir smiley

• #18   19. mar 2014 Så blev den solgt! Godt nogle folk er ærlige, solgt på 4 dage... gs 500 som ikke kan kører.. Pga. Karburator fejl. Alt kan sælges hurtigt, til den rigtige pris,

-stop med at whine folk der ikke kan få solgt jeres ting og sæt prisen realistisk! smiley

• #19   19. mar 2014 Ja hørt! smiley
    Udbud og efterspørgsel er alfa og omega smiley

Kommentér på:
Brændt af ved handel, hvad er formålet?

Annonce