{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er den mest støjsvage hjelm
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #1   13. mar 2014 Vælg i stedet den hjelm du synes sidder bedst og ser bedst ud, og brug lidt penge på nogle gode formstøbte ørepropper.

• #2   13. mar 2014 Der er INGEN der kan anbefale dig den 'rigtige' hjelm, ud og prøv nogle og find den der passer på dit hoved, en hjelm til 10.000 der vejer 800g og er støjsvag er nyttesløs hvis den kurer rundt.

Støj kan som Sajmon siger klares med ørepropper.

• #3   13. mar 2014 Schuberth laver nogle støjsvage hjelme. Er meget glad for den jeg har på, på mit profil billede smiley

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #4   13. mar 2014 prøv den på din cykel... og dit hoved, der findes ikke et specifikt svar! Det er individuelt efter cykel, siddestilling, og hovede... og Husk for pokker ørepropperne! Alpine virker for mig, og til 200 kr langt billigere end en ny hjelm!

• #5   13. mar 2014 Det her barierer tilsyneladende helt efter det hoved den sidder på. Rasmus og Sajmon har helt ret - find en der sidder rigtigt - er der støj, kaan det fjernes med høreværn

• #6   14. mar 2014 Du kan købe min gamle Caberg.
    Den siger slet ingenting! smiley smiley

• #7   14. mar 2014 Hjelm støj,behøver nødvendigvis ikke at have noget med hjelmen at gøre, cyklen/evt. vindskærm eller mangel på samme har også meget betydning, så en god/let hjelm med den rigtige pasform og nogle formstøbte høreværn evt. fra phonak-earcare.dk smiley ... kan anbefale en Shark Race -R Pro hjelm og omtalte høreværn smiley

• #8   14. mar 2014 Jeg købte for 1½ år siden en Schuberth S2. Den var rigtig træls den første uge jeg kørte med den, men derefter er det en fantastisk hjelm.

Mht støj, så er den ca 200 gange bedre end den Caberg klaphjelm jeg havde før. Ørepropper er unødvendige, selv ved en flere timers kørsel på motorvej i blæsevejr.

Men som andre skriver, så er det vigtigste at finde en der passer på knolden af dig.

• #9   22. mar 2014 den med øre propper er noget vrøvl .....det er en rigtig god ide at benytte ørepropper, hvis man vil beholde hørelsen og undgå tinitus
    og ja, kører med schuberth s1 pro og shoie gt air , som er rigtige støjsvage hjelme begge to , men på længere ture har jeg ørepropper i smiley

Kommentér på:
hvad er den mest støjsvage hjelm

Annonce