{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Pris zx7r kan det passe {{forumTopicSubject}}

Hej har for 1 års tid siden købt mig en zx7r fra 2003 tror jeg nok uden afgift. på det tidspunkt lå prisen på ca 40-45000 med afgift. nu går jeg og overvejer og betale afgift men til min skræk er de eneste jeg kan finde i den blå og hos forhandler zx7r fra 96 97 99 og de koster mellem 55 og 80000 . Kan det virkelig passe at markeds prisen for sådan en svend er helt der oppe. ??? For hvis det er de priser de beregner afgiften efter . Så tror jeg hellere jeg vil gå efter en brugt r1 med afgift


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris zx7r kan det passe
  • #2   12. mar 2014 Christian C -

    Jeg kan nu et andet og nok principielt bedre sted smiley - ZX-7R er nemlig en niveaulistemodel, og man kan derfor se, hvad SKAT vurderer handelspriserne til aktuelt for årg. 1996-2003 her -

    http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=113935

    Husk fradrag i de listede handelspriser på 3% for middelstand og 8% for under middelstand. Brug SKAT's beregner til at beregne afgiften for de listede handelspriser og nypriser.

    F.eks

    Årg. 2003 middelstand - handelspris ca. 59.200, afgift ca. 34.277
    Årg. 1996 middelstand - handelspris ca. 38.800, afgift ca. 22.678

    (Slår man disse cykler op i DMR, ser man, at SKAT's afgift er en smule højere for samme handelspris for de ovennævnte cykler vurderet i 2013, det skyldes at afgiften (skalaknækkene) er ændret marginalt til 2014)


Kommentér på:
Pris zx7r kan det passe

Annonce